خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

بانک رفاه از زیرمجموعه‌‌اش در برابر اعمال نفوذهای سیاسی دفاع کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۷۵۹

رییس کانون بازنشستگان استان گیلان در انتقاد از تغییر ریاست اداره امور شعب بانک رفاه گیلان، گفت: آنچه که برای ما در اولویت قرار دارد رضایت از عملکرد یک مدیر و یا مسئول است و مدیر تازه برکنار شده، کارنامه مثبتی داشت.

ملیحه نصراللهی (رییس کانون بازنشستگان استان گیلان و بازرس کانون عالی بازنشستگان کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: به‌رغم اینکه تشکل‌های کارگری و بازنشستگی در انتصابات و تحولات درونی بانک رفاه کارگران به لحاظ قانونی نقشی ندارند اما به هر حال، به‌عنوان یک گروه هدف مهم، باید رضایت ما هم از این مجموعه عظیم در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: تغییر آقای سیدولی‌الله محققی (رییس پیشین اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان گیلان) بسیار ناگهانی و بدون اطلاع قبلی ما بود. گرچه به جای وی، فردی منصوب شده که از اهالی خود استان گیلان است اما آنچه که برای ما در اولویت قرار دارد، رضایت از عملکرد یک مدیر و یا مسئول است. در واقع، رضایت ما به‌عنوان یک مجموعه وابسته به سازمان تامین اجتماعی باید مد‌نظر قرار گیرد.

بازرس کانون عالی بازنشستگان کشور در ارزیابی عملکرد رییس پیشین اداره امور شعب بانک رفاه کارگران گیلان، تصریح کرد: از نظر ما، وی کارنامه خوبی داشت. البته به آن معنا نیست که هر برنامه و هدفی که وی در دستور کار قرار داده بود، محقق شده است. با این وجود، در هر زمانی که ما در کانون بازنشستگی نیاز به مشورت و کمک داشته‌ایم، وی تلاش کرده بود که همواره نقش ارزنده یاری‌رسانی خود را حفظ کند.

نصراللهی سپس در انتقاد از رویه موجود مدیریتی در استان گیلان، اظهار داشت: چرا باید شرایط را به‌گونه‌ای رقم بزنند که نمایندگان بازنشستگان استان نتوانند جهت پیگیری مطالباتشان به راحتی با مقامات و مسئولان دیدار کنند؟ چرا کسانی را که مردم از آنها رضایت دارند از مقامشان برکنار می‌کنند؟   

وی خاطرنشان ساخت: دوره مدیریت آقای محققی به‌رغم عملکرد رضایت‌بخشی که داشتند کمتر از سه‌سال بود. این درحالی‌ست که شاهدیم بعضا مدیرانی هستند که ۶-۷ سال در یک‌جا می‌مانند و مدیریت می‌کنند اما کسی آنها را به‌خاطر عملکردشان مورد مواخذه قرار نمی‌دهد. چرا استان گیلان باید همواره محروم از مدیران کارآمد و توانمند باشد؟

رییس کانون بازنشستگان استان گیلان در پایان، گفت: ما انتظار داریم مدیریت ارشد بانک رفاه کارگران کشور از مدیران زیرمجموعه‌اش به خوبی دفاع کرده، و تحت تاثیر مسائل و اعمال نفوذهای سیاسی برخی نمایندگان و مقاماتی که هیچ‌گونه آگاهی‌ای از وضعیت سخت کارگران و بازنشستگان ندارند، دست به عزل و تغییر مدیران زیرمجموعه‌‌شان نزند.     

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز