خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست مشترک هیأت منتخب کارگزاران کشور و ر ؤسا و مسئولان کارگزاری‌های رسمی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۱۶

مدیرکل امور کارگزاری‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی موفق‌ترین مجموعه کشور در بین ادارات و دستگاه‌ها از حیث بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی بوده است.

به گزارش ایلنا، در نشست مشترک هیأت منتخب کارگزاران کشور و روسای شعب ومسئولان کارگزاری‌های رسمی استان گیلان با حضور مدیرکل امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی برگزار شد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان دراین جلسه با اشاره به بالارفتن میزان تعهدات بلندمدت وپایین آمدن نسبت پشتیبانی درسازمان ، از شرایط حاکم به پیری زودرس تعبیر کرده و افزود : باید در کنار یکدیگر کمک کنیم تا بتوانیم از این تنگه عبور کنیم.

وی قوانین و مصوبات اخیر را عامل بیرونی و برخی مدیریتهای سالهای گذشته را مولفه درونی علل شکل گیری این بحران یاد کرد واظهار داشت : تلاش برای ارائه  مطلوب تعهدات برای ایجاد رضایتمندی هدف ما برای گذر از شرایط موجود است.

حق پرست در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه درنشست‌های فصلی بصورت مشترک به بررسی مسائل مبتلا به دراستان پرداخته می‌شود اذعان داشت : در سال گذشته ٤ جلسه با ١٨ مصوبه اجرایی شد و در نیمه نخست سال‌جاری نیز ٢ نشست با ٥ مصوبه برگزار شده است .

محمدی مسئول کارگزاری رسمی شعبه یک رشت وعضو هیات منتخب کشوری نیز با اشاره به حضور دو مدیر ستادی و اجرایی بصورت همزمان دراین نشست اظهار داشت : ما تجربه ٣٠ سال کاردرسازمان را در کارنامه خدمتی خودمان دارا بوده و درکارگزاریها نیز بمنظور توسعه دامنه خدمات همواره اعلام آمادگی نموده ایم وبراین باوریم که بدلیل تعلقات سازمانی ، دقیق تر ، دلسوزانه تر و پر محتواتر از موسسات بیرونی توانایی یاری رساندن به سازمان را داریم .

 محمدی با اشاره به اینکه فلسفه ایجاد کارگزاری ها ارائه خدمات از واحدهای سازمان تا محل کار یا منزل مخاطبین بوده است اظهار داشت : مسیر کارگزاریها بهترین مسیر برای تحقق این هدف است .

در پایان این نشست ، شرکت کنندگان در جلسه از میز خدمت مستقر در اداره کل تامین اجتماعی گیلان بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز