خبرگزاری کار ایران

تجمع دوباره کارگران تعدیلی «پارس میل لنگ »برای دریافت معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۳۵

شماری از کارگران تعدیل شده «پارس میل لنگ» صبح امروز (شنبه ۲۴ شهریور) در اعتراض به ادامه بی‌پاسخ ماندن خواسته‌های صنفی خود در مقابل کارخانه تجمع کردند.

فعالان صنفی کارگری شهرستان تاکستان به خبرنگار ایلنا گفتند: ۴۰ کارگر کارخانه پارس میل لنگ که از ابتدای شهریور ماه با اتمام قرارداد از کار بیکار شده‌اند، بابت پرداخت نشدن معوقات مزدی و سایر مطالبات مزدی خود همچنان نگرانند.

به نقل کارگران تعدیلی که پیش از این در این واحد تولیدی مشغول فعالیت بودند، گفته می‌شود که اواخر هفته گذشته کارفرما بخش کمی از مطالبات معوقه مزدی  آنها را (حدود ۲ تا ۵ میلیون) به‌صورت الحساب پرداخت کرده اما مابقی طلب آنها باقی مانده است.

کارگران تعدیلی کارخانه پارس میل لنگ همچنین تصریح کردند: در آستانه سال تحصیلی جدید با توجه به مخارج سنگین تحصیلی فرزندان دانش‌آموز و دانشجویمان از کارفرما می‌خواهیم که همه طلب مزدی ما را پرداخت کند.

به ادعای این کارگران، در حال حاضر بیشتر آنها حدود ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه کار دارند و این نگرانی در آنها وجود دارد که در صورت پیدا نکردن شغل جدید با  استمرار روند بیکاری آنها امکان بازنشستگی آنها به تاخیر بیفتد.

گفته می‌شود در جریان این تجمع، مسئولان پارس میل لنگ بار دیگر با حضور در جمع معترضان به آنها وعده دادند که به خواسته‌های آنها رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز