خبرگزاری کار ایران

کارگران شرکت «عمران سوله» تجمع کردند/کارفرما: تعدیل نیرو یکی از راه‌های کاستن از هزینه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۳۰۶

تعدادی از کارگران شرکت عمران سوله صبح امروز مقابل دفتر این شرکت در خیابان جیحون تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شرکت «عمران سوله» صبح امروز مقابل دفتر این شرکت در خیابان «جیحون» تجمع کردند.

از قرار معلوم شرکت عمران سوله به خاطر مشکلاتی همچون بالارفتن نرخ ارز و گرانی مواد اولیه دست به تعدیل این کارگران زده است.

شرکت عمران سوله در پاسخ به ایلنا، تعدیل کارگران را یک روال عادی در مواجه با مشکلات اقتصادی عنوان و تاکید کرد: تمامی شرکت‌ها دارند تعدیل نیرو می‌کنند و شرکت ما هم تعدیل نیرو کرده است. تعدیل کارگران در شرایطی در همه جا صورت می‌گیرد که شرایط بد اقتصادی حاکم است. به هر حال ظلم و ستمی به یک کارخانه‌ای شده و حالا مجبور است که تعدیل نیرو کند.

این شرکت در پاسخ به این پرسش که چه تعداد نیرو را تعدیل کرده است، اضافه کرد: چندتایی نیرو تعدیل شده‌اند. دقیق نمی‌دانیم. دلیلی ندارد آمار داخلی خود را در اخبار بارگو کنیم. شرکت‌ها می‌خواهند در شرایط بد اقتصادی و گرانی ارز، هزینه‌هایشان را کم کنند و تعدیل نیرو یکی از راه‌های کاستن از هزینه‌هاست.

شرکت عمران سوله اضافه کرد: به هر حال کارگر از تعدیل نیرو ناراحت است و چون کار دیگری هم وجود ندارد؛ برای همین دست به تجمع می‌زند. این بحران در همه کارخانه‌ها و شرکت‌ها وجود دارد و آنها که حرفه‌ای‌تر کار می‌کنند وقتی دست به تعدیل می‌زنند، بیشتر دیده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز