خبرگزاری کار ایران

فعالیت هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی منطقه الکلاسه سوریه از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۵۷

هزار و ۳۰۰ کارخانه و کارگاه صنعتی منطقه الکلاسه حلب سوریه که بر اثر جنگ داخلی تعطیل شده بودند، مجددا فعالیت تولیدی خود را از سر گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منطقه الکلاسه حلب یکی از قطب‌های صنایع نساجی این کشور به شمار می‌رود که در جریان جنگ‌های داخلی، فعالیت تعداد زیادی از واحد های تولیدی وصنعتی آن متوقف شد.

از قرار معلوم پس از سرکوب تروریست‌ها در این منطقه از استان حلب، حدود هزار و ۳۰۰ کارخانه و کارگاه به مدار تولید بازگشتند که ۶۰ درصد آنها را کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنایع نساجی تشکیل می‌دهد.

صنعت‌کاران این منطقه با مشکلاتی در روند تولید روبه رو هستند که یکی از آنها انرژی برق است که برای فعالیت کارخانه‌ها و روشنایی خیابان‌ها و معابر اطراف منطقه ضروری است.

در این خصوص فارس الشهابی (رئیس اتاق صنایع حلب) می‌گوید: پس از آزادسازی منطقه الکلاسه از دست تروریست‌ها و بازگشت صنعتگران، تامین برق منطقه که بزرگترین مانع در مسیر فعالیت آنان بود هم اینک حل شده است.

او با بیان اینکه جریمه‌های مالی متراکم شده از دیگر مشکلات صنعت‌کاران است، افزود: نهادهای مسئول شرایط مناسب را برای بازگشت تولید به وضعیت بهتر فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز