خبرگزاری کار ایران

جاسمی در موافقت با استیضاح وزیر کار:

رفت و آمدهای دیپلماتیک روزهای اخیر باعث خنثی شدن استیضاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۴۹

موافق استیضاح وزیر کار گفت: این شام و نهار و رفت و آمدهای دیپلماتیکی که این چند وقته داشند باعث خنثی شدن استیضاح شد. شان نمایندگان را حفظ کنید تا مردم نمایندگان شجاعی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم جاسمی در موافقت با استیضاح علی ربیعی گفت: صبح خدمت دوستان در صحن رسیدم و حقیقتا دیدم و شنیدم که آقای قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رئیسه وقتی عنوان کردند بند اول دستور جلسه بررسی استیضاح علی ربیعی است، همه مخالف بودند.

وی افزود: بعد که نزدیک شدم به آقای ربیعی دیدم تعدادی از سینه چاکان نماینده به او قول می‌دهند شرایط را فراهم کردیم که شما نیافتید. من در جلسات قبل دیدم زمانی که صحبت وزرا تمام می‌شد، وزرا را در آغوش می‌گرفتند. من فکر می‌کنم ما وکیل الدوله نیستیم و نماینده ملت هستیم.

این نماینده مجلس گفت:‌ این در شأن نماینده نیستد جو امروز جو استیضاح نبود و جوی نبود که یک وزیر را بیاندازیم. با این منش ما نه تنها یک وزیر را نمی‌توانیم، استیضاح کنیم بلکه یک کارمند اداری را هم نمی‌توانیم جابه جا کنیم. با توجه به اهمیت بخش تعاون و شرایط جاری کشور و آسیب‌پذیری اقشار کشور یکی از جاهایی که به عنوان بخش مردمی مهم است ،تعاون است

وی یادآور شد: آقای ربیعی شما وزیر بیکارها هستید. هشت میلیون بیکار داریم پدر مملکت را آمار غلط در آورده است. اینهایی که کف خیابان می‌آیند؛ همه از خوشی‌شان است! و بخش رفاه اجتماعی و وضعیت مردم آنقدر خوب است که مشکلی ندارند. رفاه اجتماعی تا زیر گلوی آن‌ها آمده است.

جاسمی تاکید کرد: مشکلات کشور را وارونه نشان می‌دهند این مشکل کشوری مثل آمریکا و اروپا هست کشور ما مدینه فاضله است و هیچ مشکلی وجود ندارد. صبح اجازه نمی‌دادند صحبت کنیم و تعدادی داشتند معامله می‌کردند و این شام و نهار و رفت و آمدهای دیپلماتیکی که این چند وقته داشند باعث خنثی شدن استیضاح شد. شان نمایندگان را حفظ کنید تا مردم نمایندگان شجاعی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز