خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

جنگ اقتصادی بر سازمان تامین اجتماعی اثر می‌گذارد/یک شعبه تامین اجتماعی جدید در جیرفت احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۵۶۸

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: جنگ اقتصادی، خاکریز می‌خواهد و امروز این سازمان نخستین خاکریز این جنگ است و در خط مقدم جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش در نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان افزود: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و مطمئنا این جنگ بر سازمان تامین اجتماعی اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیار خرسندم در منطقه جنوب کرمان با تمدن و فرهنگی چند هزار ساله حضور پیدا کردم، ادامه داد: این ششمین سفری است که به استان کرمان دارم و یادم نمی‌رود مدیران استانی در نخستین سفری که داشتم، اعلام کردند که طی هشت سال هیچ مدیرعاملی به این استان سفر نکرده است.

نوربخش ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی ٤١ میلیون نفر را تحت پوشش دارد که این افراد نیمی از جمعیت کشور به شمار می‌روند و این سازمان به ٦ میلیون نفر مستمری بگیر در کشور، مستمری پرداخت می‌کند.

وی عنوان کرد: تامین اجتماعی در سال جاری ماهیانه ٦ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان مستمری، بدون اتکای به نفت، پرداخت می‌کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه جیرفت و عنبرآباد در شمار شهرهای بزرگ این استان به شمار می‌روند، اظهار داشت: ظرفیت پوشش بیمه‌ای این ٢ شهرستان به دلیل غیرصنعتی بودن زیاد نیست و ضریب پوشش بیمه‌ای کمی دارند.

نوربخش اضافه کرد: در این سفر قول می‌دهم یک شعبه تامین اجتماعی جدید در جیرفت احداث شود و از آنجا که تعداد بیمه‌شدگان ٨٠ هزار نفر است شعبه تامین اجتماعی این شهرستان از درجه ٢ به سطح یک ارتقا یابد.

وی بیان کرد: در زمینه امکانات درمانی با تعامل دانشگاه علوم پزشکی، چند پزشک متخصص دیگر در این منطقه فعال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین گفت: مسئولان استانی و شهرستانی طی ماه آینده از امکانات موجود در این منطقه بازدید و یک طرح عملیاتی جامعی با کمک دانشگاه علوم پزشکی ارائه کنند تا یک مرکز درمانی برای تامین اجتماعی احداث یا خریداری شود. تعیین تکلیف خرید یا احداث مرکز درمانی جیرفت هم تا یک ماه آینده مشخص می‌شود.

وی همچنین به مشکلات شهرستان عنبرآباد اشاره و عنوان کرد: در این شهرستان، باید پرسنل درمانی افزایش یابد و طرح ارتقاء نمایندگی تامین اجتماعی به شعبه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز