خبرگزاری کار ایران

مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت کار:

دانش‌آموزان در باشگاه کارآفرینان نوجوان مهارت‌های نرم را آموزش دیدند

کد خبر : ۶۵۱۸۵۶

مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره‌‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: دانش‌آموزان در این دوره‌های آموزشی مهارت‌های نرم را به منظور بستری برای تقویت انگیزه‌های ابتدایی کارافرینی آموختند.

به گزارش ایلنا، رحیم سرهنگی در آئین اختتامیه باشگاه کارآفرینان نوجوان که برای اولین بار در کشور و به صورت پایلوت در مشهد مقدس برگزار شد، خواستار همراهی خانواده‌‌‌ها برای حضور فرزندان خود در باشگاه‌‌‌های کارآفرینی بعدی شد و گفت: امروز پایان کار باشگاه نیست و نباید برای کارآفرینی پایانی متصور شویم. 

وی ادامه داد: در شش روز گذشته دانش‌‌آموزان توانستند دورهم جمع شوند تا با فضای گفت‌‌وگو آشنا شوند و تغییر نگرش را که به سختی نیز در انسان‌‌ها شکل می‌‌گیرد، بیاموزند. 

مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره‌‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌‌اندازی این باشگاه را نتیجه ماه‌‌ها تحقیق و تصمیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و تیمی متشکل از توسعه کارآفرینی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سایر سازمان ها و نهادها عنوان کرد و اظهار داشت: والدین دانش‌‌‌آموزان باید بدانند به همان اندازه که خوراک و آموزش و پروش برای دانش‌‌‌آموزان اهمیت دارد حضور در چنین جمع‌‌‌هایی نیز برای دانش‌‌آموزان ضروی است. 

شایان ذکر است در این مراسم از گروه‌‌های برتر این دوره تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز