خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با کارگران قراردادی فضای سبز ملارد و مدیرعامل سازمان پارک‌ها مطرح شد:

اضافه‌کاری بدون حقوق انجام می‌دهیم/معترضان فیش‌های حقوقی خود را ارایه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۳۴۶

کارگران قراردادی فضای سبز شهردای ملارد مدعی هستند که سختی‌کار آنها پرداخت نشده ‌است اما مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز این شهر می‌گوید: کارگران برای اثبات ادعای خود فیش حقوقی خود را به خبرگزاری‌ها بدهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران قراردادی فضای سبز شهردای ملارد گفتند: ما اینجا نزدیک به  ۸۰ کارگر هستیم که هرکدام از ۵ تا ۸ سال سابقه کار داریم اما در تمام این مدت نگرانیم که سال بعد اتمام قرارداد تعدیل می‌شویم یا دوباره دعوت به کار می‌شویم. ما در ابتدا قراردادهای یک ماهه داشتیم. در حاضر هم تطبیق‌ها را نمی‌دهند.

یکی از این کارگران ادامه داد: کارگران فضای سبز مشمول سختی کار می‌شوند اما فضای سبز اقدامی برای سختی کار ما انجام نداده است. من خودم از نیروهایی هستم که در اثر فشار کاری دست راستم از کار افتاده و  رباط صلیبی‌ام پاره شده است. 

وی گفت: ما در این هوا چه در سرما چه در گرما در هوای باز و بدون سرپناه کار می‌کنیم اما سختی کار را نمی‌دهند. علاوه بر این ما یک جمعه در میان باید در محل کار حاضر شویم. حتی تعطیلات رسمی را هم سر کار هستیم. 

این کارگر فضای سبز گفت: اگر حقوق این اضافه‌کاری ها را بدهند، مشکلی نداریم و کار می‌کنیم. اما با اینکه همه ما در یک ساعت در محل کار حاضر می‌شویم و باهم از محل کار خارج می‌شویم؛ برخی اضافه‌کار را می‌گیرند و برخی دیگر خیر. 

این کارگر با اشاره به تغییر ساعات کاری گفت: با اینکه ساعت کاری تا ساعت ۱۳ شده‌ اما ما تا ۱۴:۳۰ مشغول به کار هستیم.
بهنام جباری (مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز ملارد) در واکنش به این موضوع گفت: کارگرانی که مدعی هستند در قبال کار در ساعات اضافه‌کاری حقوق و مزایا در یافت نمی‌کنند با فیش حقوقی خود می‌توانند مراجعه کنند. اگرچه با توجه به ساعات‌کاری این عزیزان، ما پرداختی‌های لازم را به آنها داشته‌ایم. درضمن کارگران برای اثبات ادعای خود فیش حقوقی خود را به خبرگزاری‌ها نشان بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز