خبرگزاری کار ایران

حمایت کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل‌و‌نقل داخلی کالا از علی ربیعی

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۲۴۸

گل پاگون نوشت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌نماییم وزیر کار در سمت خود ابقا شود تا ملت شریف ایران کماکان از خدمات ارزنده وی بهره‌مند گردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز گل پاگون (دبیرکانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل‌و‌نقل داخلی کالای کشور) در نامه‌ای به علی لاریجانی (رییس مجلس شورای اسلامی) حمایت خود و انجمن‌های وابسته به کانون متبوع خود را از وزارت علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) اعلام کرد.

متن نامه دبیرکانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل‌و‌نقل داخلی کالای کشور به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و عرض ارادت

احتراما به استحضار عالی می‌رسانم اعضای هیات مدیره و انجمن‌های کارفرمایی وابسته به این کانون حمایت خود را از تلاش‌های بی‌دریغ جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام داشته و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌نمایند نامبرده در سمت خود ابقا شود تا ملت شریف ایران کماکان از خدمات ارزنده ایشان بهره‌مند گردند.

بهروز گل پاگون

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل‌و‌نقل داخلی کالای کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز