خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت مدیره کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی:

از درایت و مدیریت جهادگرانه ربیعی در وزارت کار تقدیر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۲۳۸

نقوی گفت: از درایت و مدیریت جهادگرانه حضرتعالی تقدیر نموده و امیدواریم کماکان با حضور موثر خود در صدر وزارت، بتوانیم با کمک دولت و بخش خصوصی بر مشکلات و تنگناهای موجود نیز قائق گردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسرو نقوی (رییس هیئت مدیره کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی کشور) در نامه‌ای به علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) از تداوم وزارت وی حمایت کرد.

متن کامل نامه وی به شرح زیر است:

حضور جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با سلام و تقدیم احترام

پیرو مکاتبات قبلی بر خود وظیفه می‌دانیم از تلاش‌های سنوات اخیر آن وزارتخانه محترم و ادارات کل زیرمجموعه که تحت درایت و مدیریت شایسته حضرتعالی در راستای حمایت از کار و تولید و به ویژه بخش خدمات به عنوان حائز رتبه اول اشتغال کشور تلاش‌ها و اقدام‌های شایسته و در خور تحسینی داشته‌اید تقدیر و تشکر نماییم.

در سنوات اخیر همکاری تنگاتنگ این کانون و مجموعه تحت مدیریت حضرتعالی ثمرات زیادی داشته که ازجمله اعتماد بیش از پیش بخش دولتی به بخش خصوصی و به ویژه کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی بوده است.

لذا بار دیگر از درایت و مدیریت جهادگرانه و سخت‌کوشانه حضرتعالی تقدیر نموده و امیدواریم کماکان با حضور موثر خود در صدر وزارت، بتوانیم با کمک دولت و بخش خصوصی بر مشکلات و تنگناهای موجود نیز قائق گردیم.

با احترام

خسرو نقوی

رییس هیئت مدیره کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز