خبرگزاری کار ایران

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان ایران مطرح کرد:

استیضاح وزیر کار؛ گره مدیریتی جدید در آستانه تلاش‌های نظام برای مقابله با تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۲۳۲

برزگر گفت: طرح استیضاح وزیر کار، گره مدیریتی جدیدی را در آستانه تلاش‌های نظام برای مقابله با تحریم‌های آتی ایجاد خواهد نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید برزگر (رییس کانون سراسری انبوه‌سازان ایران) در نامه‌ای به علی لاریجانی (رییس مجلس شورای اسلامی) با حمایت از ریاست علی ربیعی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: طرح استیضاح وزیر کار، گره مدیریتی جدیدی را در آستانه تلاش‌های نظام برای مقابله با تحریم‌های آتی ایجاد خواهد نمود.

 متن نامه وی به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور با توجه به دشمنی‌های پنهان و آشکار نظام استکباری جهانی موقعیت خاصی را سپری می‌کند و فشارهای اقتصادی سنگینی که در طی سالیان اخیر ملت نجیب ایران اسلامی را تحت تاثیر قرار داده، لزوم همت و عزم بیش از پیش همه دست‌اندرکاران امور را دوچندان نموده است. بر همین اساس بود که مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خویش با اعضای محترم هیات دولت در حمایت جدی از تیم اقتصادی دولت دوازدهم و محور بودن آن برای برنامه‌ریزی‌های آتی تاکید نمودند و دولت تدبیر و امید را واجد شرایط لازم برای فائق آمدن بر مشکلات و بحران‌های فعلی و پیش‌رو دانستند.

با این حال به نظر می‌رسد طرح استیضاح وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی نه تنها رافع مشکلات عنوان شده توسط نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی نخواهد بود بلکه گره مدیریتی جدیدی را در آستانه تلاش‌های نظام برای مقابله با تحریم‌های آتی ایجاد خواهد نمود.

کانون سراسری انبوه‌سازان ایران با تاسی به فرمایش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که مجلس را در راس امور می‌دانستند و ضمن احترام به حق قانونی نمایندگان محترم در طرح استیضاح و تاکید بر وظیفه قانونی دولتمردان در پاسخگویی روشن و شفاف در برابر سهم مقدس خانه ملت اعلام می‌دارد که تلاش‌های صورت گرفته توسط جناب آقای دکتر علی ربیعی در مدت تصدی وزارت برگ زرینی در تاریخ فعالیت‌های جامعه‌محور و مردم‌نگر دولت‌های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و بر همین اساس استمرار وزارت ایشان را به نفع جوامع کارگری و کارفرمایی و عموم ملت نجیب کشور می‌دانیم. بی‌تردید اقدامات این وزارتخانه برای ایجاد اشتغال پایدار و کاستن از نرخ فزاینده بیکاری که در قانون برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سال 1397 جلوه‌گر شده و مورد تایید نمایندگان محترم در خانه ملت قرار گرفته، می‌تواند سند مقتضی بر درایت و توانایی ایشان باشد. لذا امیدواریم نمایندگان محترم و معزز با رای منفی به استیضاح بستر لازم برای تداوم خدمات و تلاش‌های این عنصر خدوم و متفکر کابینه را فراهم آورد.

با سپاس

جمشید برزگر

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان ایران 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز