خبرگزاری کار ایران

در نامه کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان سواری کرایه بین شهری مطرح شد:

وزیر کار دغدغه‌ای جز خدمت خلق و رضایت خالق ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۲۲۴

امید است تلاش بی‌وقفه و اقدامات اساسی که در حوزه وزارت کار آغاز شده و تا بدین زمان نتایج چشمگیری داشته، با قوت تمام ادامه داشته و با تداوم وزارت دکتر ربیعی نتایج شگرف آن مرحله به مرحله و در کمترین زمان شکوفا شده و به منصه ظهور برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نامه کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان سواری کرایه بین شهری کشور به رییس مجلس شورای اسلامی در حمایت از ریاست علی ربیعی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

بی‌شک پیشرفت و توسعه کشور و حل مشکلات جامعه نیازمند خادمانی است که دل در گرو معبود و خدمت به مخلوق دارند و جناب دکتر ربیعی وزیر محترم کار نیز از زمره همین خادمان ملت است که دغدغه‌ای جز خدمت خلق و رضایت خالق ندارد. اجر و پاداشش با خدایش.

جناب دکتر لاریجانی همانگونه که مستحضر می‌باشید جامعه رانندگان زحمت‌کش به واسطه مشکلاتی که از مدت زمان زیادی شروع شده و در این زمان به اوج خود رسیده، دچار التهاباتی گردید که خوشبختانه با درایت، تمهیدات و اقدامات مثبت و موثری که توسط مسوولان ذی‌ربط به خصوص جناب آقای دکتر ربیعی به عمل آمد التهابات مذکور نه تنها فروکش نمود بلکه جای خود را به امیدواری روزافزون مبتنی بر واقعیت و همکاری و تعامل داد و این حاصل نشد مگر با تلاش‌های شبانه‌روزی و جلسات متعدد به جهت رفع مشکلات و مطالبات رانندگان که توسط وزیر محترم کار صورت گرفت و آرامش را به جامعه متلاطم رانندگان بازگرداند. مسلما تمامی وعده‌ها و اقدامات هنوز تحقق نیافته است و در این مدت زمان کوتاه هم، انتظار نمی‌رفت مشکلاتی که طی سالیان متمادی و متراکم شده است حل و فصل گردد. لیکن و خوشبختانه تلاش بی‌وقفه و اقدامات اساسی که در حوزه وزارت کار آغاز شده و تا بدین زمان نتایج چشمگیری داشته، با قوت تمام ادامه داشته و انشاءالله امید است که با حضور و تداوم وزارت جناب دکتر ربیعی نتایج شگرف آن مرحله به مرحله و در کمترین زمان شکوفا شده و به منصه ظهور برسد. البته مراتب فوق یکی از خدمات اخیر جناب وزیر می‌باشد و اشاره و ذکر خدمات ارزنده ایشان به جامعه کارگری در سال‌های گذشته در این مقال نمی‌گنجد. ما نمایندگان صنفی حمل و نقل سواری کرایه کشور اعم از کارگر و کارفرمایی به نمایندگی از 50 هزار راننده سواری کرایه و صدها انجمن و شرکت‌های مسافربری در سطح کشور در کنار کل جامعه میلیونی رانندگان کشور، بر خود لازم دیدیم که تشکر و قدردانی صمیمانه و حمایت همه جانبه خود را به دور از هرگونه گرایش و شائبه سیاسی و جناحی به استحضار حضرتعالی رسانده و درخواست نماییم که مجلس محترم شورا نیز با ارج‌گذاردن به خدمات وزیر محترم کار و حمایت از دوام حضور ایشان در سمت خویش به کمک جامعه حمل و نقل آمده و ما را در رسیدن به مطالبات صنفی و معیشتی خود یاری‌رسان باشد.

بدوا از توجه و عنایت حضرتعالی سپاسگزاری می‌گردد.

من الله توفیق

رحمت‌الله حاجی‌محمدعلی

رضا بهشتی

حمید حسین‌زاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز