خبرگزاری کار ایران

انجمن صنفی کارگران دریانورد تجاری ایران تاکید کرد:

مشارکت فعال و موثر وزیر کار در سانحه کشتی سانچی

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۰۴

انجمن صنفی کارگران دریانورد تجاری ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی یاد آور شد که وزیر کار مشارکت فعال و موثری را در سانحه کشتی سانچی و رسیدگی به خانواده‌های حادثه‌دیدگان داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انجمن صنفی کارگران دریانورد تجاری ایران با ارسال نامه‌ای به «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد آور شد که وی «مشارکت فعال و موثری» را در سانحه کشتی سانچی و رسیدگی به خانواده‌های حادثه‌دیدگان داشت.

متن کامل این نامه که به امضای «حسن تیمورتاش» دبیر این تشکل صنفی کارگری رسیده، به شرح زیر است:

محضر ارجمند جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی ایران

لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

حسب اعلام استیضاح وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس، انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران به عنوان بزرگترین حامی دریانوردان تجاری ایران بر خود لازم می‌داند مطالبی چند در این خصوص را به امید کمک در اتخاذ بهترین تصمیم توسط نمایندگان محترم شورای اسلامی ایران اعلام کند.

در جهان امروز، بخش نیروی انسانی دریایی ازجمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن فرآیند توسعه اقتصادی، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می‌شود. سکان‌داران حمل  نقل دریایی، با ایفای نقش روابط میان بازار مصرف، به مثابه پایه‌ای پلی هستند که بخش‌های مختلف جوامع با عبور از روی آن، به سمت توسعه پایدار حرکت می‌کنند. ما دریانوردان در جمهوری اسلامی ایران، دورانی پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته که ویژگی اصلی آن تلاش برای دستیابی به جایگاهی والاتر و فردایی بهتر است. یقینا پیگیری امور دریانوردان و ارتقای سطح آگاهی جامعه دریایی کشور مرهون تلاش بی‌دریغ افراد دلسوزی می‌باشد که همواره جهت تعالی و ارتقای این صنف قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه‌ای مهم برای خویش می‌دانند. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالیان اخیر با حضور جناب آقای دکتر ربیعی با شناسایی و دعوت از افراد متعهد و متخصص و گماردن آنها در سمت‌های حساس مدیریتی در سازمان‌ها و شرکت‌های متعدد تخصصی عزم سازمانی را ایجاد کردند تا برای توسعه حوزه ماموریت و مسئولیت شان و جبران عقب‌افتادگی‌های این وزارتخانه پرمسئولیت و بزرگ و برای به روز کردن و کارآمد ساختن حوزه‌های مختلف در مسیر تحقق پیشرفت کشور، از سرمایه عظیم اجتماعی جامعه استفاده بهینه و شایسته به عمل آوردند.

با توجه به ارزیابی که انجمن دریانوردان تجاری ایران از عملکرد ایشان به عمل آورده رجا واثق داریم که ایشان در کسوت سکاندار این وزارتخانه تحت رهنمودهای حضرتعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با منش و متانت نستوه خود در جهت رفاه حال دریانوردان فعالیت و نهایت تلاش و سعی خود را مبذول داشته‌اند. این انجمن از طرف کلیه دریانوردان تجاری ایران بر خود لازم می‌داند بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاسگزاری صمیمانه خود را از مشارکت فعال و موثر جناب آقای دکتر ربیعی به امور دریا و دریانوردان مخصوصا در سانحه تاسف بار کشتی نفتکش سانچی و رسیدگی به خانواده شهدای دریانورد تشکر کرده امیدوار است با تداوم این هم‌اندیشی‌ها زمینه ارتقای جامعه صنفی دریانوردان با مشارکت بیش از پیش خبرگان جهت نیل به اهداف والای حضرتعالی در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره شده توسط مقام عظمای ولایت و فارغ از هر گونه سلیقه و گرایش، قدم بردارند.

لذا بر خود لازم می‌دانیم ضمن تشکر از افکار مدبرانه و اقدامات ارزشمند تیم مدیریتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت خود را از وزیر محترم کار و معاونین پرتلاش ایشان در این وزارتخانه مهم اعلامه نماییم.

من الله التوفیق

کاپیتان حسن تیمورتاش

دبیر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز