خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان:

هزارو۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در همدان پرداخت شد/ثبت ۲۸هزار و ۳۵۰ شغل جدید در استان

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۲۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: علاوه بر تحقق اشتغال در سال ۹۶ تا تیرماه امسال ۳۰ هزار شغل پیش‌بینی شده نیز محقق شد به طوری که تا تیرماه ۲۸ هزار و ۳۵۰ شغل جدید در استان ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، احمد توصیفیان‌پور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان رزن برگزار شد، اظهار کرد: تعهد اشتغال استان همدان در سال ۹۶ بیش از ۱۹ هزار و ۸۰۰ شغل بوده است. تاکنون بیش از ۲۸ هزار شغل ایجاد شده که بیشتر از تعهد است.

توصیفیان‌پور گفت: در سالجاری ۱۲۳۰میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی و ۱۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه استان همدان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر رتبه اول و سوم کشور را داراست، تصریح کرد: سهمیه اشتغال روستایی استان ۲۶۱ میلیارد تومان بوده که ۸۰ طرح به مبلغ ۷۱ میلیارد تومان عقد قرارداد و پرداخت شده است.

توصیفیان‌پور با اشاره به جذب ۶۰ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در همدان، ادامه داد: ۵ طرح کارگروه ملی به ارزش ۶۷ میلیارد تومان درحال عقد قرارداد است که در مجموع ۱۳۸ میلیارد تومان درحال عقد قرارداد است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۱ میلیارد تومان برای دستگاه‌های حمایتی پیش‌بینی شده و ۲۳۰ میلیارد تومان طرح زیر ۶ میلیارد تومان در دست بررسی بانک‌هاست.

توصیفیان‌پور با اشاره به سهم اعتبار بانک‌ها از ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده برای استان همدان؛ گفت: بانک صادرات با ۸۵ میلیارد ریال بیشترین اعتبار را در زمینه مشاغل خانگی داراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز