خبرگزاری کار ایران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

استفاده از تجربه کارگران بازنشسته شهرداری بسیار مفید است/تا چند سال آینده ازجامعه جوان کشور فاصله می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۹۷۱

«ولی الله شجاع پوریان» گفت: تا چند سال آینده یک پنجم یعنی معادل ۲۰درصد جامعه را سالمندان تشکیل می‌دهند، به همین منظور استفاده از ظرفیت دانش و تجربه بازنشستگان بسیار مفید است.

به گزارش ایلنا، «ولی الله شجاع پوریان» معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در آموزه‌های دینی به تقدیر از ارائه‌دهندگان خدمات تاکید شده است، گفت: مراسم‌های این چنینی به نوعی فرصتی برای تقدیر از بازنشستگان به عنوان ارائه دهندگانِ خدمت است.

وی با بیان اینکه تا چند سال آینده ازجامعه جوان کشور، فاصله می‌گیریم، گفت: تا چند سال آینده یک پنجم یعنی معادل ۲۰درصد جامعه را سالمندان تشکیل می‌دهند، به همین منظور استفاده از ظرفیت دانش و تجربه کارگران بازنشسته بسیار مفید است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های این چنینی در راستای افزایش نشاط اجتماعی بازنشستگان تاثیر گذار است، گفت: باید برنامه های این چنینی ادامه داشته باشد.

وی افزود: شهرداری تهران درتابستان امسال برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی برای بازنشستگان دارد که محور آنها افزایش نشاط و آموزش درآنها است.

وی از تخصیص بوستان‌های تهران به بازنشستگان خبرداد و گفت: یک روزدر هفته، روزهای دوشنبه، بوستان‌های شهرتهران را به بازنشستگان اختصاص داده‌ایم.

این مقام مسئول در شهرداری تهران افزود: فعالیت های این چنینی برای افزایش روحیه اجتماعی در بین بازنشستگان بسیار موثر است. اکنون نیز شاهد هستیم که سراسر این المپیاد برای بازنشستگان پرازهیجان وشوراست.

وی با بیان اینکه نباید فوق برنامه‌ها برای بازنشستگان فقط به برنامه‌های این چنینی محدود شود، گفت: هر فعالیت اجتماعی و فرهنگی که انجام می‌شود باید بخشی از آن برای بازنشستگان و همچنین سالمندان تعریف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز