خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

سرپرست جدید خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۷۲۵

سرپرست جدید مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد منصوب شد.

به گزارش ایلنا، «محمد جابری» به پیشنهاد «محمد آشفته آج بیشه» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست اداره کار و خدمات اشتغال این منطقه منصوب شد.

در متن این حکم خطاب به «محمد جابری» آمده است:

به استناد تبصره یک ماده ۵ مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تامین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد مدیرعامل محترم منطقه ویژه اقتصادی لامرد (نامه شماره ۱۱۶۱۷ مورخ ۲ تیر ۹۷)، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد» منصوب می شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال، استفاده از تدبیر، درایت و شایستگی خود و بهره گیری از همکاریها و امکانات موجود و بالقوه، در انجام وظایف محوله اعم از رشد و توسعه منطقه ای ، رشد اقتصادی استان و جذب سرمایه های داخلی و خارجی موفق و موید باشید.

جابری از کارشناسان متخصص روابط کار و از مدرسان نمونه قانون کار و در زمره مدیران نمونه شهرستانی و استانی و بومی لامرد و مهر محسوب می شود.

وی دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه اصفهان و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق می باشد که ریاست اداره کار شهرستان لامرد را در کارنامه دارد و از سال ۹۴ تاکنون ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نی ریز را برعهده داشته است.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد از مناطق مهم اقتصادی و صنعتی در جنوب فارس میزبان صنایع بزرگی نظیر آلومینیوم  است این منطقه از زیرمجموعه های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) محسوب می شود که علاوه بر توسعه منطقه ای جایگاه ویژه ای در شکوفایی اقتصاد ملی  دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز