خبرگزاری کار ایران

یک ماه از مطالبات کارگران «پارس میلنگ» پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۹۸۸

کارخانه «پارس میلنگ» تاکستان یک ماه از مطالبات معوقه کارگران خود را پرداخت کرد اما کارگران هنوز دستمزد و بیمه تامین اجتماعی سه ماهه سال جاری را طلبکارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه «پارس میلنگ» تاکستان می‌گویند: روز پنجشنبه گذشته (هفتم تیر ماه)  همزمان با پایان اعتراض صنفی یک هفته‌ای کارگران؛ آنها معادل یک ماه از مجموع ۴ ماه معوقات مزدی خود را دریافت کردند.

این کارگران که شمار آنها به حدود ۲۰۰ نفر می‌رسد، درباره سرنوشت دیگر مطالبات خود می‌گویند: در حال حاضر به غیر از یک ماه معوقات مزدی پرداخت شده که مربوط به اسفند ماه سال گذشته است، هنوز دستمزد و بیمه تامین اجتماعی سه ماهه سال جاری را طلبکارند.

بر پایه این اظهارات، علاوه بر معوقات یاد شده، هنوز مطالبات سنواتی حدود ۲۸ نفر از کارگران بازنشسته این کارخانه نیز پرداخت نشده است.

کارگران پارس میلنگ با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات مالی این شرکت به پرداخت نشدن طلب‌های مالی آن برمی‌گردد، در ادامه افزودند: شرکت پارس میلنگ طلب‌های مالی زیادی از خریداران محصولات خود که عمدتا شرکت‌های خودروساز هستند، دارد. به گونه‌ای که اگر بدهی‌های مالی به موقع پرداخت شود؛ ما کارگران پارس میلنگ معوقات مزدی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز