خبرگزاری کار ایران

قانون جذب کارگزاران بیمه کشاورزی در انتظار تایید شورای نگهبان/انتظار چندساله برای ثبات شغلی به سرانجام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۴۷

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی می‌گویند: طرح جذب ما در انتظار تایید شورای نگهبان است و امیدواریم این هفته شاهد خبرهای خوبی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح جذب کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی پس از تصویب در مجلس در انتظار تایید در شورای نگهبان است.

کارگزاران می‌گویند: امیدواریم ظرف یکی دو روز آینده این طرح در شورای نگهبان تایید و به سال‌ها بلاتکلیفی ما خاتمه داده شود.

به گفته کارگزاران، سه هزار کارگزار صندوق بیمه کشاورزی که پیش از این بدون بیمه و دستمزد مناسب مشغول کار در مناطق روستایی بوده‌اند، در انتظار جذب در بدنه دولت و دستیابی به ثبات و امنیت شغلی هستند.

یکی از کارگزاران به نمایندگی از طرف همکارانش می‌گوید: شورای نگهبان با تایید طرح جذب، آینده شغلی سه هزار نفر را تامین می‌کند. سال‌هاست که برای رسیدن به این هدف تلاش کرده‌ایم و اکنون در انتهای راه هستیم. امیدواریم همین امروز و فردا خبرهای خوبی بشنویم و به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کنیم و قانون جذب به مرحله اجرایی شدن برسد.

جلال محمودزاده (نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس) نیز در این رابطه گفت: کارگزاران بیمه کشاورزی در کشور حدود 3 هزار نفر هستند که به جای هر سه نفر بازنشسته که از مجموعه کشاورزی و بانک کشاورزی خارج می‌شود یک نفر به کار گرفته می‌شود. این موضوع مخالف اصل 55 نیست و مغایرتی با قانون و بودجه ندارد؛ در صورتی که این قانون توسط شورای نگهبان تایید شود برای اجرا برده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز