خبرگزاری کار ایران

انتقاد معلمان از پولی شدن فیش حقوقی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۹۴

معلمان با انتقاد از پولی شدن فیش‌های حقوقی می‌گویند: دریافت وجه برای دیدن اطلاعات شخصی، نادرست است و بایستی فیش‌های حقوقی رایگان در اختیار معلمان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته، پولی شدنِ مشاهده‌ی فیش‌های حقوقی، انتقاد معلمان را برنگیخته‌‌است. معلمان می‌گویند عادلانه نیست برای مشاهده اطلاعات شخصی‌مان و برای هربار ورود به سامانه‌ی وزارتخانه، پول بپردازیم.

آموزش و پرورش در اقدامی جدید مشاهده‌ی فیش‌حقوقی در پورتال وزارت را منوط به اخذ وجه ۱۰۰۰ ریالی به ازای هر بار ورود نموده است.

در روزهای گذشته، معلمان با ایجاد کمپینی در فضای مجازی به این اقدام اعتراض کرده و خواستار رایگان شدن فیش‌های حقوقی شده‌اند.

حاضران در این کمپین می‌گویند: پولی کردن فیش حقوقی مغایر قوانین دولت الکترونیک و محدود کردن دسترسی اشخاص به اطلاعات خود است که سبب می‌شود هزینه‌های گزافی به معلمان تحمیل شود.

به گفته این معلمان، اگر قرار است ساماندهی الکترونیکی فیش‌های حقوقی به کسر ماهانه از جیب معلمان بیانجامد، بهتر است مثل قبل فیش‌های حقوقی را چاپ کنند و به واحد سازمانی محل خدمت معلمان ارسال نمایند.

آنها می‌گویند: از وزارت آموزش و پرورش درخواست داریم که رایگان‌سازیِ مشاهده فیش‌های حقوقی را هرچه سریعتر در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز