خبرگزاری کار ایران

ادامه بلاتکلیفی کارگران تعدیلی شهرداری طبس/شهرداری: پیگیری می‌کنیم تا کارگران خارج از شهرداری مشغول کار شوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۵۳

درحالی‌که حدود ۲۰ کارگر تعدیلی شهرداری طبس از ادامه وضعیت بیکاری خود خبر می‌دهند، مدیر روابط عمومی شهرداری طبس از پیگیری وضعیت اشتغال این تعداد کارگر خدماتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن قیصری (روابط عمومی شهرداری گلشن طبس) در تشریح مشکلات ۲۰ کارگر تعدیل شده شهرداری طبس گفت: کارگرانی که تعدیل شده‌اند تحت مسئولیت یک شرکت تامین‌کننده نیروی انسانی بوده و در بخش خدماتی شهرداری مشغول کار بودند.

او گفت: سالهاست نیروی انسانی شهرداری طبس توسط شرکت‌های پیمانکاری تامین می‌شود و کارگرانی که اخیرا تعدیل شده‌اند، از نیروی‌های یکی از این شرکت‌ها بودند.

به گفته وی، شهرداری طبس بعد از تعدیل این تعداد نیروی کار به دنبال اشتغال آنها در یکی از واحدهای معدنی منطقه بود و نظر موافق مدیران این شرکت معدنی را درباره اشتغال تعدادی از این کارگران گرفته است.

او گفت: طبق اظهارات تلفنی که با  یکی از مدیران معدن مذکور انجام داده‌ام در حال حاضر دو نفر از کارگران  تعدیلی برای انجام کارهای مقدماتی استخدامی خود به این واحد معدنی مراجعه کرده‌اند و سایر کارگران از این موضوع استقبال نکرده‌اند.

قیصری تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت اشتغال این دو کارگر که مدارک مورد نیاز خود را به شرکت مذکور ارسال کرده‌اند، درست شده و طی چند روز آینده مشغول کار می‌شوند.

قیصری در خصوص پرداخت مطالبات مزدی کارگران تعدیلی گفت: شهرداری با کمبود منابع مالی روبروست و اولویت با پرداخت مطالبات کارگران تعدیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز