خبرگزاری کار ایران

طرح جذب «کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی» تصویب شد/کارگزاران در بدنه دولت جذب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۹۰

در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، طرح جذب کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی، مطرح شد و رای آورد.

به گزارش ایلنا، امروز (هشتم خرداد) طرح «جذب کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در بدنه دولت» در صحن علنی مجلس شورای اسلامی  به بحث و بررسی گذاشته شد و با 157 رای موافق در مقابل 36 رای مخالف و 15 رای ممتنع به تصویب رسید.

نمایندگان کارگزاران با ابراز خوشحالی از تصویب طرح می‌گویند: گرچه می‌دانیم روند جذب از تصویب تا اجرا طولانی و زمان بر است و  این طرح باید برای تصویب نهایی به شورای نگهبان برود و پس از آن،  برای اجرا به دولت ابلاغ شود، باز هم بسیار خرسندیم و امیدواریم با تسهیل امر به زودی از این بلاتکلیفی خارج شویم.

به گفته آنها، پس از سالها دوندگی و بلاتکلیفی شغلی، بالاخره امروز کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی  می‌‌توانند نفسی از سر آسودگی بکشند و به آینده امیدوار باشند.

براساس طرح جذب، کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی که حدود سه هزار نفر هستند، بایستی در بدنه دولت جذب شوند. این طرح سال گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس رای آورد.

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی بارها از شهرستان‌های مختلف به تهران آمدند و تجمع اعتراضی برگزار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز