خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اجرای طرح مربی کارآفرین در راستای اشتغال‌پذیری مهارت آموزان

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۲۵۹

فرج‌اله راد گفت: اجرای طرح‌های تکمیل حلقه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های سال جاری اداره کل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، تدوین سند مهارت استان براساس تهیه مقالات پژوهشی، تحلیل اداره کل براساس SWOT،‌ بررسی موانع آموزش‌های مهارتی و... را از جمله مهمترین برنامه‌های این اداره کل در سال 97 بیان کرد.

فرج‌اله راد در نخستین همایش هم‌اندیشی برنامه‌ریزی تعاملی سال 97 مدیران کل ستادی و استانی سازمان آموش فنی و حرفه‌ای کشور، افزود: اجرای طرح‌های تکمیل حلقه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، ایجاد نمایشگاه و بازارچه فروش تولیدات کارگاهی کارآموزان، تشکیل تعاونی مهارت بنیان،  ایجاد نمایشگاه و بازارچه فروش تولیدات کارگاهی کارآموزان و تشکیل تعاونی معارت بنیان از دیگر برنامه‌های مد نظر در سال جاری است.

وی همچنین اظهارداشت: اجرای طرح‌های آموزش خدمات اجتماعی، مربی کارآفرین به منظور ایجاد اشتغال و انگیزش و تلاش در راستای جذب کارآموز، استفاده از تجربه‌های موفق مانند همکاری با شرکت توسعه مدیریت صنایع پتروشیمی ایران، گذر مهارتی سازمان به افکار عمومی و حمایت از آموزشگاه‌های آزاد در فروش تولیدات آنها و جذب کارآموز از دیگر برنامه‌های سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز