خبرگزاری کار ایران

عملیات جستجو برای یافتن مفقودانِ سقوطِ بالگرد شرکت «نفت فلات قاره» ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۶۹۹

عصر دیروز یک بالگرد متعلق به شرکت نفت فلات قاره در خلیج فارس سقوط کرد؛ دو نفر از کارکنان شرکت جان باختند و یک نفر مصدوم شد؛ جستجو برای یافتن خلبان و یک فرد مفقود دیگر ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سانحه سقوط بالگرد اجاره‌ای شرکت «نفت فلات قاره ایران» متعلق به شرکتِ پیمانکارِ  «ساخه» در آب‌های خلیج‌فارس، ساعت 20 و 50 دقیقه دقیقه شامگاه (سه‌شنبه، 28 فروردین‌ماه) روی داد و یک فروند بالگرد «بل 212» متعلق به شرکت پیمانکار که در اجاره شرکت نفت فلات قاره ایران بوده، از سکوی رسالت در محدوده منطقه لاوان به منظور انتقال یکی از همکاران که دچار سکته قلبی شده بود، به سمت جزیره کیش به پرواز درآمد که چهار دقیقه پس از پرواز، دچار سانحه شد و روی آب سقوط کرد.

در جریان این حادثه، دو تن از سرنشینان بالگرد که کارکنان شرکت نفت فلات قاره بودند با نام‌های جواد کاراندیش( مسئول تعمیرات سکوهای دریایی) و بهروز اشکان (پزشکیار)  فوت کردند و سیدمحمد سهیلی (کاپیتان دوم بالگرد) که مصدوم شده بود، برای انجام عملیات درمانی به جزیره کیش منتقل شد.

پس از بروز این حادثه، کمیته بحران در ستاد تهران و منطقه لاوان تشکیل شده و صبح امروز (29 فروردین ماه) نیز مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت نفت فلات قاره ایران به منظور بررسی ابعاد حادثه و وضعیت سرنشینان ناپدید شده بالگرد وارد منطقه لاوان شده اند.

در حال حاضر  عملیات جست‌وجو برای نجات علی فتاحی (خلبان) و بهروز موسوی، دو سرنشین دیگر بالگرد، با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز