خبرگزاری کار ایران

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی:

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به ایلام سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۵۷۰

«سلام امینی» گفت: وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیست و چهارمین سفر استانی خود در دولت تدبیر و امید، پانزدهم و شانزدهم فروردین ماه به استان ایلام سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، «سلام امینی» نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی گفت: علی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیست و چهارمین سفر استانی خود در دولت تدبیر و امید، پانزدهم و شانزدهم فروردین ماه به استان ایلام سفر می کند.

امینی برنامه های سفر ربیعی را تشریح کرد و افزود: ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های مهران و دره شهر، بازدید از مرز بین المللی مهران، حضور در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز ایلام، بازدید از مرکز نگهداری سالمندان بهزیستی ایلام، حضور در جلسه مشترک شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، بازدید از سد سیمره و دیدار با بازنشستگان شهرستان ملکشاهی از جمله برنامه های پیش بینی شده دو روزه دکتر ربیعی به ایلام است.

نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی گفت: این سومین سفر  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمان کوتاه از سال۹۷ به استان‌ها است و سفر به ایلام، نشان دهنده ی اینست که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تمام عزم خود را برای حل مشکلات مردم جزم کرده است و خوشحال و خرسندیم که  ربیعی به استان ایلام سفر خواهند کرد.

 در این سفر دو روزه معاونین امور تعاون، روابط کار، اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال و رفاه اجتماعی وزیررفاه  را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز