خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت شورای اسلامی کار کشتیرانی والفجر؛

بهترین و شریفترین‌های این سرزمین پرپر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۹۴۰

شورای اسلامی کار کشتیرانی والفجر با صدور پیامی؛ حادثه پیش آمده برای ۳۲ ملوان نفت‌کش سانچی را مصیبتی دیگر برای جامعه ایران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای اسلامی کار کشتیرانی والفجر با صدور بیانیه‌ای؛ حادثه پیش آمده برای ۳۲ ملوان نفتکش سانچی را مصبتی دیگر؛ درد و رنجی دیگر و آه و شیونی دیگر دانست و تاکید کرد؛ با پرپر شدن ۳۲ نفر از بهترین و شریف‌ترین تلاشگران و زحمتکشان این مرزوبوم که غریبانه با خانواده و جامعه خود وداع کردند، جامعه ایران بار دیگر عزادار شد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

تصادف کشتی سانچی با کشتی چینی و شهادت ۳۲ نازنین سبک‌بال

مصبتی دیگر درد و رنجی دیگر؛ آه و شیونی دیگر و پرپر شدن ۳۲ نفر از بهترین و شریف‌ترین تلاشگران و زحمتکشان این مرزوبوم که غریبانه با خانواده و جامعه خود وداع کردند.

تسلیت عرض می‌کنیم به خانواده داغدار و مصبیت‌زاده ۳۲ کشتی نفتکش سانچی و برایشان صبر و سلامتی و طول عمر باعزت از خدای بزرگ خواستاریم.

تسلیت عرض می‌کنیم به گروه کشتیرانی بخصوص شرکت ملی نفتکش که سکان دار اقتصاد کشور بوده و هستند. تسلیت عرض می‌کنیم به ایران و ایرانی که شاهد پرپر شدن بهترین و شریفترین‌های این سرزمین هستند.

شورای اسلامی کار کشتیرانی والفجر به عنوان یک تشکل کارگری وظیفه خود می‌داند ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و مصیبت‌دیده شهدای نفتکش سانچی حق خود می‌داند با پی بردن به علل حادثه فوق و نگرانی از وقوع حوادث مشابه برای همکاران دریایی در آینده؛ از مجلس و دولت و کمیته بررسی حادثه کشتی سانچی با توجه به سوالات ذیل به دنبال کشف علل حادثه بوده و خواستار برخورد با عاملین داخلی و خارجی آن باشد.

۱. چرا و به چه دلایلی حادثه فوق رخ داد؛ علیرغم آنکه کشتی سانچی از نظر سیستم‌های ایمنی و هشدار دهنده ناوبری کاملا پیشرفته بوده است.

۲. با توجه به طی دوره‌های آموزشی متناسب با ماهیت شغل و وجود لوازم ویژه و کاربردی جهت مواجهه با هرگونه خطر و حادثه احتمالی و فرار از محل حادثه؛ چرا پرسنل کشتی نتوانستند خود را نجات دهند.

۳. با توجه به بروز حوادثی مانند تصادف کشتی سانچی و علائم هشدار و امداد در بنادر و سایر کشتی‌هایی که نزدیک کشتی حادثه دیده هستند، به چه دلیل امداد و نجات کشتی سانچی خصوصا از طرف مرکز امداد و نجات کشور چین در سطح وسیع و به موقع صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز