خبرگزاری کار ایران

ادای احترام آثار نمایشی تئاترشهر و ایرانشهر به درگذشتگان «سانچی»

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۵۵

گروه‌ها و هنرمندان نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای نمایشی تئاترشهر و تماشاخانه ایرانشهر نسبت به درگذشتگان کشتی نفتکش «سانچی» ابراز همدری کردند.

به گزارش ایلنا، گروه‌ها و هنرمندان نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای نمایشی تئاتر شهر یکشنبه شب 24 دی ماه همزمان با جانباختگان تعدادی از هموطنانمان در سانحه کشتی نفتکش «سانچی» با خانواده‌های این عزیزان ابراز همدری کردند.

هم اکنون نمایش‌های «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی در تالار اصلی، «فعل» به کارگردانی محمدرضایی راد در تالار چهارسو، «تب روی پیشانی سرد» به کارگردانی حسن عابدی در تالار سایه، «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی محمودرضا رحیمی در تالار سایه و «کوررنگی» به کارگردانی سیاوش پاکراه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقمندان تئاتر هستند.

یک دقیقه سکوت آثار ایرانشهر به احترام جان‌باختگان

شامگاه یکشنبه ۲۴ دی اجراهای تماشاخانه ایرانشهر با احترام به جان‌باختگان نفتکش سانچی با یک دقیقه سکوت به صحنه رفتند.

به احترام جان باختگان نفتکش سانچی و همدردی با بازماندگان این عزیزان، شامگاه یکشنبه ۲۴ دی نمایش‌های «نفر دوم»، «۱۰۰ درصد» و «لاسارو» با یک دقیقه سکوت به صحنه رفتند.

این مجموعه تئاتری در سالن ناظرزاده کرمانی به ترتیب در ۲ نوبت ۱۹ و ۲۱ میزبان نمایش‌های «نفر دوم» به کارگردانی مهین صدری و «۱۰۰ درصد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی است.

همچنین در سالن سمندریان مجموعه نیز نمایش «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان در ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز