خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر در پیام تسلیت خود خواستار شد؛

روشن شدن همه زوایای حادثه نفتکش سانچی/دولت و مجلس برخورد متناسب را رسالت خویش بدانند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۲۰

خانه کارگر در پیامی؛ جان باختن خدمه و دریانوران نفتکش ایرانی سانچی در دریای چین را به ملت ایران و خانواده‌های داغدار آنها تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خانه کارگر در پیامی جان باختن خدمه و دریانوران نفتکش ایرانی سانچی در دریای چین را به ملت ایران و خانواده‌های داغدار آنها تسلیت گفت.

 «انالله و اناالیه راجعون»

ضایعه دردناک جان باختن شهادت‌گونه کارگران و دریانوردان زحمتکش و شجاع نفتکش سانچی، مردم شریف ایران اسلامی را داغدار کرد و در حالی که آحاد ملت و بویژه خانواده‌های این عزیزان روزهای متمادی در اوج اضطراب و چشم نگران، منتظر خبری امیدوارکننده از میان زبانه‌ها و شعله‌های آتش نفتکش سانحه دیده در هزاران کیلومتر دورتر از وطن بودند، جدال آتش و آب دل هر ایرانی را سوزاند و با غرق شدن نفتکش، کوه غم بر قلب و جانشان نشست.

اینک دولت و مجلس محترم وظیفه دارند با کمال جدیت مساعی خویش را در پیگیری کشف علل این حادثه دلخراش و روشن شدن همه زوایای آن اعمال کرده و در صورت کوتاهی هر عامل داخلی یا خارجی، برخورد متناسب را رسالت خویش بدانند.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ابراز تالم و تاسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه کارکنان و ملوانان نفتکش سانچی، این ضایعه دردناک را به محضر ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز