خبرگزاری کار ایران

حادثه ترکیدگی لوله در نیشکر هفت تپه تلفات جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۶۶

معاون صنعت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اعلام کرد حادثه ترکیدگی لوله کوره بخار کارخانه نیشکر هفت تپه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش ایلنا، فرشید مومن (معاون صنعت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه) اعلام کرد:  حادثه ترکیدگی لوله کوره بخار کارخانه نیشکر هفت تپه، تلفات جانی به همراه نداشته است.

وی با بیان اینکه این حادثه به ترکیدن یکی از لوله‌های تغذیه آب کوره بخارِ کارخانه  مربوط می‌شود؛ افزود: حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته (دوشنبه ۱۸ دی ماه) یکی از لوله‌های تغذیه آب کوره بخار شماره ۳ این کارخانه دچار شکاف و ترکیدگی شد.

او با بیان اینکه فرسودگی و عمر بالای ۵۰ سال لوله منجر به ایجاد شکاف و در ‌‌نهایت ترکیدگی آن شده است؛ افزود:در این حادثه هیچگونه خسارتی به کوره بخار وارد نشده است.

وی در ادامه افزود: از آنجا که این ترکیدگی با صدای مهیب همراه بود، برخی سایت‌های محلی از وقوع انفجار در کوره بخار خبر دادند که این موضوع تائید نمی‌شود.

 به گفته وی، کوره بخار شامل هزاران لوله در اندازه و ضخامت‌های مختلف و با عمر مفید متفاوت است لذا وقوع چنین حوادثی برای این لوله‌ها در کوره‌های بخار امری غیرمعمول تلقی نمی‌شود.

معاون صنعت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در خاتمه اظهار داشت: بعد از وقوع این حادثه، کارگران برای ترمیم لوله تغذیه ی کوره بخار وارد عمل شده و قرار است تا چند ساعت آینده، کوره بخار (شماره ۳ ) دوباره وارد چرخه تولید شکر و بهره برداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز