خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی‌کارِ وزارت‌کار منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۰۸۱

«رحیم سرهنگی» به عنوان مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب شد .

به گزارش ایلنا، «رحیم سرهنگی» به عنوان مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب شد .
 مراسم معارفه وی صبح امروز با حضور دکترعیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و جمعی از کارکنان این معاونت برگزارشد. 
عیسی منصوری در این مراسم، گفت: از مسیر توسعه کارآفرینی می توان به اهداف مهم اشتغال درکشوردست یافت.   
 وی ضمن قدردانی از فعالیت های پریسا ریاحی مدیر کل پیشین دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار، اظهار کرد: تا کنون این دفتر توانسته است با نهاد های مختلف ارتباط مفید و موثری داشته باشد و تقویت و ارتباط بیشتر آن نیز در دستور کار قرار دارد. 
وی همچنین با اشاره به انتصاب رحیم سرهنگی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف به عنوان مدیر کل جدید دفتر توسعه کارآفرینی و بهروری نیروی کار، گفت: امید است با همکاری و تجربه وی در این حوزه گام های مهمی در خصوص توسعه کارآفرینی و اشتغال برداریم.
ریاحی در این نشست گزارشی از عملکرد 4 ساله خود ارائه کرد و  گفت: خوشبختانه  هم اکنون ما  رتبه جهانی قابل قبولی در کسب و کار به دست آورده وبه  میانگین جهانی نزدیک تر شده ایم .سرهنگی نیز نسبت به پیشبرد هرچه بهتر اهداف در دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار تاکید کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز