خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد؛

اعتراض ملوانان بوشهری به مصوبه ساماندهی ته لنجی/تجمع در بندر گناوه

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۷۲

اعتراض‌های ملوانان سه بندر گناوه، کنگان و دیر در استان بوشهر به «مصوبه ته لنجی» همچنان ادامه دارد. آن‌ها در ماه‌های گذشته چندین بار دست از کار کشیده‌ و تجمع برگزار کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، اعتراض‌های ملوانان سه بندر گناوه، کنگان و دیر در استان بوشهر به «مصوبه ته لنجی» همچنان ادامه دارد. آن‌ها در ماه‌های گذشته چندین بار دست از کار کشیده‌ و تجمع برگزار کرده‌اند.

روز گذشته در بازار گناوه، مغازه‌هایی که کالا‌هایشان از محل ته‌لنجی ملوانان تامین می‌‌شود تعطیل بودند و کسبه آن‌ها به نشانه اعتراض چند ساعتی تجمع کردند.

در بندر کنگان نیز که از آن به عنوان یکی از بنادر تجاری استان بوشهر یاد می‌شود، بازار با رکود مواجه شده چراکه اجازه تخلیه بار به لنج‌ها داده نمی‌شود؛ وضعیتی که شرایط مشابه آن در بندر دیر هم برقرار است.

اعمال محدودیت ورود کالای همراه ملوان در پی نامه رئیس گمرک ایران در روزهای پایانی سال گذشته به رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در بنادر جنوبی کشور بویژه استان بوشهر اجرایی شده است.

 این مصوبه به دلیل آنچه کاهش میزان کالای همراه ملوان (ته لنجی) عنوان شده به دفعات مورد اعتراض قرار گرفته است. پیش از این مصوبه میزان قانونی و اسمی کالای همراه ملوان در هر سفر برای یک ملوان ۴۰ میلیون ریال بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز