خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر:

نزدیک به ۷۰۰ کولبر بیمه شدند/ وجود ۱۸هزار کولبر در سردشت و پیرانشهر

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۶۷

رسول خضری از بیمه شدن ۷۰۰ کولبر خبر داد و گفت: برای بیمه کولبران تامین اعتبار انجام شده‌است.

به گزارش ایلنا رسول خضری گفت:با توجه به جمعیت ۱۸ هزار نفری کولبری در حوزه شهرستان های سردشت و پیرانشهر تا الان ۷۰۰ نفر بیمه کولبری شده‌اند و ما تقاضا داریم که بقیه هم نسبت به بیمه نمودن خود، اقدام کنند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی  در مورد منابع تخصیص یافته برای بیمه کولبری توضیح داد : هم وزارت تعاون و هم وزارت کشور چون از ورودی‌ها و معابر مرزی دارای درآمد هنگفتی هستند، هر کدام یک میلیارد تومان برای بیمه کولبری اختصاص داده‌اند و نیز مکلف به انجام این کار شده‌اند.

وی ادامه داد: چون بیمه اختیاری است، خود افراد باید نسبت به بیمه کردن خود اقدام نمایند.

این نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ایجاد درآمد پایدار و اشتغال مناسب برای مرزنشینان،گفت: هدف ما اشتغال مناسب و همچنین توانمندساری مرزها است تا کم کم در آینده اشتغال پایدار جای پدیده کولبری را بگیرد و این نیارمند یک عزم راسخ از سوی مسولان است.

وی تصریح کرد:باید برای این موضوع به سمت صنایع تکمیلی و صنایع تبدیلی و کارخانه جات مناسب با شرایط منطقه برویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز