خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مدیر عامل هفت تپه:

پرداخت مطالبات معوقه کارگران هفت‌تپه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۰۹۱

قائم مقام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از ادامه روند پرداخت مطالبات کارگران این واحد تولیدی خبر داد و گفت: طبق قرار قبلی هر ده روز یکبار بخشی از مطالبات معوقه کارگران را پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قائم مقام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از ادامه روند پرداخت مطالبات  کارگران این واحد تولیدی خبر داد و گفت: طبق قرار قبلی هر ده روز یکبار بخشی از مطالبات معوقه کارگران را پرداخت می‌شود.

«سیامک افشار» با اعلام این خبر گفت: با آغاز فصل بهربرداری شکر روند پرداخت مطالبات معوقه  کارگران ادامه دار خواهد بود وطبق قرار قبلی هر ده روز یکبار بخشی از  این معوقات مزدی پرداخت می‌شود.

او با تاکید بر اینکه مطالبات معوقه کارگران این مجتمع قبل از خصوصی‌سازی به هفت ماه رسیده بود، افزود: بعد از انجام مراحل واگذاری بخش زیادی از  معوقات مزدی کارگران پرداخت شد ودر حال حاضر با  آغاز فصل بهره برداری شکر، مشکل خاصی در زمینه پرداختی‌ها نخواهیم داشت.

او با بیان اینکه در هفته گذشته بخش از  مطالباتی که وعده‌اش را داده بودیم در موعد مقرر پرداخت شده است، افزود: از کارگران انتظار داریم با دلگرمی به کار روزانه خود ادامه دهند تا از بحران‌ها عبور کرده و به شرایط سوددهی کامل برسیم.

افشار در ادامه سخنان خود در مورد اعتراض امروز کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه گفت: متاسفانه امروزعده‌ای از کارگران معترض تحت تاثیر جریان‌های خاص، منشاء خسارتی شدند، که در نتیجه بخش‌هایی از خطوط تولید دچار مشکلاتی شد و در این زمینه باید گفت که عواقب این مسئله همزمان متوجه کارگر و کارفرما خواهد بود.

به گفته وی ، تجمع امروز را شماری ازکارگران کشاورزی شروع کردند که در ادامه تعدادی دیگر از کارگران سایر بخشها نیز به آنها پیوستند.

به گفته وی طی یکسال ونیمی که از خصوصی سازی مجتمع نی شکر هفت تپه گذشته‌است، مدیریت جدید اقدامات زیادی را در مجتمع انجام داده که به نظر می‌رسد از دید  برخی کارگران مخفی مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز