خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تامین اجتماعی هفت‌تپه؛

دفترچه‌ درمانی کارگران هفت‌تپه تمدید نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۶۹۱

دفترچه‌های خدمات درمانی کارگران هفت‌تپه به علت عدم‌ پرداخت حق بیمه از سوی شرکت کشت‌ و‌ صنعت نیشکر هفت‌تپه تمدید نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه از مشکل تمدید نشدن دفترچه‌ بیمه‌های خود و اعضای خانواده‌هایشان خبر می‌دهند، رئیس اداره تامین اجتماعی هفت‌تپه می‌گوید کارفرمای هفت تپه هنوز لیست بیمه‌ماه‌های شهریور و مهر کارگران را ارسال نکرده است

به گفته «فردین خسروی»، طبق ضوابط و مقررات سازمان تامین اجتماعی در صورت عدم ارسال فهرست بیمه امکان تایید دفترچه‌های بیمه کارگران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه میزان بدهی‌های بیمه‌ای کارفرمای این کارخانه به سازمان تامین اجتماعی بیش از  ۴۰ میلیارد تومان بر آورد می‌شود،در مورد پرداخت هزینه بازنشستگی کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه  گفت: اسامی شمار زیادی از کارگران مجتمع کشت وصنعت هفت تپه برای  بازنشستگی با مشاغل سخت وزیان آور به تامین اجتماعی هفت تپه ارسال شده وتامین اجتماعی  مقدمات بازنشستگی  آنان را فراهم کرده است.

به گفته وی در صورتی که کارفرمای مجتمع هفت تپه هزینه(۴ درصد ) بازنشستگی این کارگران را به تامین اجتماعی بپردازد احکام بازنشستگی این کارگران صادر خواهد شد.

گفتنی است در این شرکت نی شکر هفت تپه حدود ۵ هزار و۶۰۰ کارگر مشغول به کار هستند که به نقل از کارگران رسمی گفته می شود که جدا از مطالبات بیمه‌ای در  حال حاضر چهار ماه نیز مطالبات مزدی از کارفرماطلبکارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز