خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در دی ماه/ فارغ‌التحصیلان گروه «الف» دانشگاه نفت جذب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۸۶

نیمه دی ماه، آزمون استخدامی وزارت نفت برگزار خواهد شد. وزیر نفت وعده داده فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ آزمون استخدامی وزارت نفت، نیمه دی ماه برگزار خواهد شد؛ ثبت نامِ متقاضیان در هفته جاری انجام می‌شود.

از قرار معلوم، مجوز استخدام ۲۳۰۰ نفر برای این آزمون‌ها از سازمان امور اداری و استخدامی پس از طی مراحل مختلفی دریافت شده‌است. ۱۲۵۰ نفر از این سهمیه به جذب نخبگان و ۱۰۵۰ نفر هم برای جذب افراد حرفه‌ای با تجربه اختصاص یافته‌است.

زنگنه (وزیر نفت) در رابطه با این آزمون و همچنین وضعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت  به خبرگزاری نفت و انرژی گفت: ما در طی سال‌های گذشته و از تیرماه ۹۲ تاکنون در تنها مواردی که جذب و استخدام داشته‌ایم، از میان فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت بوده است. ما در سال های گذشته نیز برای جذب این دانشجویان از سازمان امور اداری و استخدامی تقاضای مجوز می‌کردیم که معمولا هم با بخشی از آن موافقت می‌شد. در سال جاری نیز دستور ویژه‌ای برای جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت دادم که تمام فارغ التحصیلان گروه مذکور که اسامی آنها در بانک اطلاعاتی شرکت ملی نفت ثبت شده، برای مصاحبه فراخوان شوند و با آن‌ها مصاحبه شود و افرادی که حایز شرایط حداقلی برای جذب هستند، پذیرفته شوند و تا جایی که امکان دارد برای رفع نیازهای استخدامی وزارت نفت از این گروه فارغ‌التحصیلان که حایز شرایط هستند استفاده شود. چون طبق مقررات قدیمی صنعت نفت که شامل فارغ التحصیلان فعلی نیز می‌شود، این افراد صرفاً از شرکت در آزمون استخدامی معاف هستند؛ ولی باید بر اساس نیاز استخدامی پس از طی موفقیت آمیز مراحل مصاحبه، طب صنعتی و گزینش جذب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز