خبرگزاری کار ایران

مشاور رسانه‌ای وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۳۷۱

علی ربیعی ، وزیرتعاون ، کار ورفاه اجتماعی در حکمی محمدرضا قرائتی را به عنوان مشاور وزیردرامور رسانه ای منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی ، وزیرتعاون ، کار ورفاه اجتماعی در حکمی محمدرضا قرائتی را به عنوان مشاور وزیردرامور رسانه ای منصوب کرد.

در این حکم آمده است : نظر به حسن سوابق ، تجربه ودانش ارزشمند جنابعالی درامر رسانه به موجب این حکم به عنوان مشاوروزیردراموررسانه ای منصوب می شوید . هماهنگی و ساماندهی امور رسانه ای وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی وسازمان های وابسته از جمله انتظارات اینجانب مشخصا" درتعامل با رسانه ملی است . دراین خصوص ، انتظاردارم با همکاری مراکزروابط عمومی واطلاع رسانی وزارت متبوع وسازمان های وابسته ، نسبت به برقراری ارتباط صمیمانه با بخش های مختلف صدا و سیما وفراهم سازی زمینه مساعد برای بازتاب واقع گرایانه ، ملموس و بی طرفانه برنامه ها ، اقدامات ودستاوردها ، سازوکاری مشخص ، منعطف ، موثروکارآمد تمهید نمایید . بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های روبه تزاید شبکه های اجتماعی با بهره گیری از ادبیات و زبان خاصه این ابزار نوین به مثابه رسانه دل خواه ومورد پسند علی الخصوص قشرجوان کشور و شناخت پیشگامانه فرایندها ، راهبری هوشمندانه چالش های احتمالی و پیشنهاد مدل های نوین و معرفی عرصه های بکر در این خصوص بخش دیگری از اولویت کاری جنابعالی محسوب می گردد .

درپایان این حکم آمده است : بدیهی است دراین مسیر، حوزه ها و بخش های مختلف وزارت متبوع و به ویژه مراکزروابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد ، صف ، واحدها و سازمان های تابعه باشما همکاری هم افزایانه خواهند داشت . توفیق روز افزون جنابعالی را از ایزد منان مسالت می نمایم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز