خبرگزاری کار ایران

محمود صالحی برای گذراندن دوره‌ حبس به زندان منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۳۲۶

به گفته خانواده محمود صالحی؛ این فعال کارگری براساس رای دادگاه سنندج برای گذراندن یک سال حبس تعزیری به زندان مرکزی سقز منتقل شده‌است و در حال حاضر پیگیری‌ها برای فراهم کردن امکان دسترسی به وی خدمات درمانی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود صالحی (فعال کارگری) براساس رای دادگاه سنندج برای گذراندن یک سال حبس تعزیری به زندان مرکزی سقز منتقل شده است.

سامرند صالحی (فرزند محمود صالحی) با اعلام این خبر به ایلنا گفت: صبح امروز برای پیگیری وضعیت پدرم به دادگستری سقز مراجعه کردیم و متوجه شدیم بازداشت وی در ارتباط با حکم دادگاه تجدیدنظر سنندج بوده است.

محمود صالحی روز گذشته بازداشت و به زندان منتقل شد. وی  پیش‌تر از سوی دادگاه بدوی سنندج به تحمل 9 سال حبس محکوم شده بود و به گفته فرزندش اگرچه اعضای خانواده از جزئیات این پرونده بی‌خبرند اما مطلع شده‌اند که این محکومیت در دادگاه تجدیدنظر به یک سال تعزیری تبدیل شده است.

فرزند این فعال کارگری با بیان اینکه حکم صادره قطعی و غیرقابل تجدیدنظر است؛ یادآور شد: آقای صالحی؛ وکیلی برای پیگیری پرونده خود نداشته است.

با این حال سامرند صالحی گفت: صبح امروز پدرش از داخل زندان با اعضای خانواده تماس تلفنی داشته‌ و خواستار دریافت داروها و پیگیری پرونده پزشکی‌اش شده است.

وی یادآور شد: پدرم به نارحتی کلیوی مبتلاست و در همین رابطه هفته‌ای دونوبت دیالیز می‌شود برای همین امروز در جریان مراجعه به دادگستری هم داروهای او را تحویل دادیم و هم برای تشکیل پرونده پزشکی او در زندان اقدام کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز