خبرگزاری کار ایران

در جمع دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور مطرح شد؛

ما تاوان سوءمدیریت‌هایمان را می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۹۱

عضو خانه کارگر و همچنین نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور گفت: خانه کارگر پس از سال‌ها توانسته تشکیلات خود را با قدرت و عزت سرپا نگه دارد. درحالی که خیلی از تشکلات دیگر یا رسوا شدند یا ضعیف.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سهیلا جلودارزاده» در جمع دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور گفت: خانه کارگر پس از سال‌ها توانسته تشکیلات خود را با قدرت و عزت سرپا نگه دارد درحالیکه خیلی از تشکلات دیگر یا رسوا شدند یا ضعیف.

وی ادامه داد: ما وارث کشوری هستیم که خزانه خالی دارد، دشمنان پشت مرزها ایستاده‌اند، کارخانه‌هایش تعطیل است و کارگران در فقر و گرسنگی به سر می‌برند.

این نماینده مجلس افزود: در جامعه اجازه فعالیت به نیکوکاران داده نمی‌شود به همین دلیل عقب افتاده‌ایم. یکی از وظایف ما این است که با عضوگیری اعضایی که نان حلال به سر سفره می‌برند همچنان تشکیلات خود را سرپا نگه داریم.

مدیران دولتی به ظاهر کار می‌کنند

منصوری؛ دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی که در جمع دبیران اجرایی خانه کارگر حضور پیدا کرده بود؛ گفت: ما در کشور حدود 42 میلیون کارگر هستیم. با این وجود چرا باید در مجلس شورای اسلامی 6 نفر از ما حضور داشته باشند تا شرایط برای دریافت مطالبات کارگران سخت باشد؟ باید ارتباطاتمان را افزایش دهیم تا بتوانیم حقوق‌مان را دریافت کنیم.  

منصوری ادامه داد: در حال حاضر ما تاوان سوءمدیریت‌هایمان را می‌دهیم. ما در کشور مدیریت و بهره‌بردار مناسبی نداریم اکثر قریب به اتفاق کارخانه‌های ما ورشکست شده‌اند.

این نماینده مجلس با انتقاد از وضعیت آموزش و پرورش گفت: بسیاری از صنایع ما به دلیل اینکه آموزشی به کودکان و نوجوانان داده نشده از بین رفت. ما با کاهش نیروی کار متخصص روبرو هستیم و باید برای مبارزه با این موضوع توان تخصصی خود را افزایش دهیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز