خبرگزاری کار ایران

معاون امور تعاون وزارت تعاون:

کسب و کارهای نوپا هم می‌توانند از مزایای بخش تعاونی بهره‌مند شوند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۲۳

به گفته معاون امور تعاون وزارت تعاون، کسب و کارهای نوپا هم می‌توانند از مزایای بخش تعاونی در قالب تعاونی‌های تأمین نیاز بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، سید حمیدکلانتری (معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی) در نشست هم اندیشی مدیران کسب و کارهای نوپا( استارتاپ‌ها) با موضوع «نقش کسب و کارهای نوپا در توسعه فناوری و ایجاد اشتغال» گفت: کسب و کارهای نوپا هم می‌توانند از مزایای بخش تعاونی در قالب تعاونی‌های تأمین نیاز بهره‌مند شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست تصریح کرد: تعاونی یک مدل است، کسانی که نگرش اجتماعی به اقتصاد دارند تصمیم به تأسیس تعاونی می‌گیرند. مبنای این مدل، مشارکت و روابط انسانی است. یکی از انواع تعاونی‌ها، تعاونی‌های تأمین نیاز است، تعاونی‌های تأمین نیاز زنجیره ارزش و کسب و کارها را به هم مرتبط می‌سازند تا از مزیت هم‌افزایی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کسب و کارهای نوپا، الگوهای جدید در کسب و کار تلقی می‌شوند و یک وجه مشترک دارند که بصورت آنلاین با مشتریان می‌توانند ارتباط برقرار کنند. از ویژگیهای این شرکتها، استفاده از نیروهای جوان، تکیه‌ بر تکنولوژی، بالا بودن سطح خلاقیت و نوآوری، رشد نسبتا سریع، ریسک پذیری بالا هستند.

کلانتری خاطرنشان کرد: تعاونی تامین نیاز کسب و کارهای نوپا می‌تواند نسبت به رفع موانع شکل گیری استارتاپ‌ها و ارائه آموزش‌های مربوط در حوزه بیمه و مالیات و... اقدام نماید؛ همچنین جهت تامین منابع مالی نشست‌ها و همایش‌های مربوط را با حضور سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی برگزار نماید و از مزایایی بخش تعاون نیز بهرمند شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز