خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت عید غدیرخم

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۵۲۶

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن عید غدیرخم، عید ولایت را به جامعه شریف بیمه شدگان و اقشار مختلف تحت پوشش این سازمان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی عید غدیرخم را به مردم ایران تبریک گفت که متن آن به شرح زیر می‌باشد:

مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ

فرارسیدن ١٨ ذی الحجه، و عید سعید غدیر خم، هنگامه طلوع آفتاب امامت از آسمان نبوت، موسم اکمال دین، را با ارادت تمام به ساحت نورانی و کبریائی مؤلای عشق و ایمان، حضرت مولی­الموحدین، علی (ع) را خدمت تمامی عزیزان و بزرگوران عرصه خدمت به محبوب ترین بندگان خاص خداوند، کارگران و تمامی جامعه چهل و دومیلیون نفری سازمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بدون شک حضور پررنگ شما عزیزان در ارائه خدمت هرچه بیشتر و مطلوب­تر و برگرفته از سیره شریف و مقدس مؤلای متقیان، همراه با عطر دل انگیز و شمیم ولایت، نوید به فردای بهتری را برای نسل های آینده به همراه خواهد داشت.

تقارن دوره جدید فعالیت دولت دوازدهم،با چنین ایام فرخنده ای فرصتی است مغتنم برای تمامی خدمتگزاران به مردم از جمله در بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور تا با تاسی به سیرهء آن امام همام،در مسیر تحقق عدالت و حمایت از طبقات محروم و زحمتکش جامعه بیش از پیش اهتمام بورزند و با تدبیر و برنامه محوری از حداکثر ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه به شرکای اجتماعی سازمان بویژه جامعه شریف کارگران،بازنشستگان و مستمری بگیران،بهره گیری نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز