خبرگزاری کار ایران

در پیام معاون علی ربیعی عنوان شد؛

با روحیه تعاون و رشد فرهنگ کار جمعى بسیارى از مشکلات کشور حل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۵۲۱

سیدحمید کلانتری (معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در پیامی با تبریک هفته تعاون، بخش تعاون را بهترین راهکاربراى تامین اشتغال، کاهش فقر، گسترش عدالت و رشد سرمایه اجتماعى توسعه تعاونی‌ها برشمرد.

به گزارش ایلنا، سیدحمید کلانتری (معاون امور تعاون، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) در پیامی با تبریک هفته تعاون، بخش تعاون را بهترین راهکاربراى تامین اشتغال، کاهش فقر، گسترش عدالت و رشد سرمایه اجتماعى توسعه تعاونی‌ها برشمرد.

متن این پیام که خطاب به اعضاین اتاق‌های تعاون سراسر کشور، ادارت کل تعاون کار و رفاه همه استانها نوشته شده، به شرح ذیل است:

با کمال احترام و تواضع آغاز هفته تعاون که امسال بین دو عید بزرگ قربان و غدیرمبارک گشته است را صمیمانه تبریک می‌گویم.

هفته تعاون امسال باشروع دولت دوازدهم مقارن گشته است و فرصت جدیدى را براى طرح مسایل، برنامه‌ها و انتظارات بخش تعاون و تعاونگران فراهم ساخته است.

خداى بزرگ را شاکریم که دردولت یازدهم علیرغم تحریم‌ها و محدودیت اعتبارات گام‌هاى خوبى درجهت نگاهى نو به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هاى بخش و تعاونی‌ها برداشته شد و زمینه توجه و باور به تعاون بیش از پیش فراهم گشته است.

بر این باورم که با روحیه تعاون و رشد فرهنگ کار جمعى و مشارکت و همکارى همگان ىبسیارى از مشکلات کشور حل خواهد شد.

اعتقاد راسخ دارم که تعاون را تعاونگران با برنامه‌ریزى، تلاش و همکارى و تعامل متقابل و سلامت و درستکارى رشد می‌دهند.

البته همه بر این باوریم که بهترین راهکار براى تامین اشتغال، کاهش فقر، گسترش عدالت و رشد سرمایه اجتماعى توسعه تعاونی‌هاست و انتظار آن است که دولتمردان عزیز براى دستیابى به این اهداف مهم حمایت‌هاى لازم قانونى، اجرایى و اعتبارى از پیشرفت بخش تعاون به عمل آورند.

با اغتنام فرصت از زحمات و همکاریهاى همه تعاون‌گران عزیز در سطوح مختلف همچنین ازحمایت‌هاى صمیمانه جناب آقاى دکتر ربیعى و معاونین محترم سپاسگزارى نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز