خبرگزاری کار ایران

انتقاد نگهبانان میادین میوه و تره‌بار از تاخیر در دریافت مطالبات/معاونت اداری سازمان میادین میوه و تره‌بار: پرداخت مطالبات در دو روز آینده

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۴۵۷

نگهبانان میادین میوه و تره‌بار تهران از عدم پرداخت مطالبات مزدی سال گذشته خود انتقاد کردند و گفتند با وجود تبدیل وضعیت، هنوز مزایای مزدی شامل حال ما نشده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سال جاری، سال امیدبخشی برای نگهبانان میادین میوه و تره‌بار تهران بود؛ حدود 400 نگهبان میادین میوه و تره‌بار تهران، تبدیل وضعیت شدند؛ آنها از شرکت خصوصی قیامدشت به شرکت هادیان شهر که یک شرکت زیرمجموعه شهرداری تهران است، منتقل شدند.

این نگهبانان که در ماههای ابتدایی سال از این تبدیل وضعیت ابراز خشنودی کرده بودند، حالا که شش ماه از سال جدید گذشته، می‌گویند: شرکت خصوصی قیام نصر هنوز مطالبات ما را نپرداخته و با وجود اینکه نزدیک به شش ماه از تبدیل وضعیت ما گذشته، همچنان معطلیم و معوقات مزدی ما پرداخت نشده است.

این نگهبانان می‌گویند: از سال گذشته عیدی و سنوات طلبکاریم.

در همین باره؛ معاونت اداری سازمان میادین میوه و تره‌بار در خصوص مطالبات مزدی نگهبانان به خبرنگار ایلنا گفت: تعداد زیادی از نگهبانان میادین میوه و تره‌بار معوقات مزدی خود را دریافت کرده‌اند؛ فقط تعداد کمی از آنها همچنان مطالبات پرداخت نشده دارند که این مطالبات نیز ظرف یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول در ارتباط با انتقاد نگهبانان در مورد عدم تخصیص مزایای مزدی هادیان شهر به آنها تاکید کرد: قوانین شهرداری برای همه کارکنان ازجمله نگهبانان میادین میوه و تره‌بار رعایت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز