خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان سمنان:

آغاز بررسی علت حادثه کارخانه آریا ترانسفور/مقصران تحت پیگرد قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۲۹

به گفته مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، از بررسی تمامی فرضیه‌های احتمالی که روز گذشته باعث مرگ یکی از کارگران کارخانه آریا ترانسفورماتو شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «اسماعیل غنیان» مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان درخصوص حادثه‌ای که روز گذشته مرگ یکی از کارگران کارخانه آریا ترانسفور را به همراه داشت، اعلام کرد: نتایج قطعی کارگروه درخصوص کشف علت وقوع حادثه مرگ دلخراش این کارگر به زودی اعلام می‌شود.

 وی گفت: در رابطه با نقص احتمالی دستگاه یا تجهیزات مورد استفاده، علت بسته شدن در کوره و دلیل ورود این کارگر به داخل کوره فرضیه‌هایی مطرح است که هم‌اکنون در حال بررسی آن هستیم و نتیجه قطعی به زودی مشخص می‌شود.

 غنیان با بیان اینکه حادثه کارخانه آریا ترانسفور، بسیار تلخ بود، گفت: بازرسان اداره کار بعد از اطلاع از وقوع حادثه بازرسان اداره کار سمنان در محل حاضر شده و اکنون نیز به صورت جدی پیگیر علت آن هستند.

وی افزود: در حال حاضر به دنبال این هستیم چه عامل یا عواملی باعث بروز این حادثه شده تا بتوانیم از حوادثی که در آینده امکان وقوع آنها وجود دارد، جلوگیری کنیم.

مدیرکل اداره کار سمنان بابیان اینکه کارخانه آریا ترانسفور که به تازگی فعالیت تولیدی خود را در شهرک صنعتی شهمیرزاد آغاز کرده است، افزود: اگر در بررسی حادثه یاد شده قصور اشخاصی ثابت شود، قطع یقین طبق قانون تحت پیگیر قرار خواهند گرفت.

صبح روز گذشته یکشنبه(۵ شهریور) یکی از کارگران آریا ترانسفو به نام «علی اکبر ولویان» حین انجام کار در درون یک دستگاه خشک‌کن رنگ محبوس و به تدریج براثر حرارت جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز