خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:

رفع فقر مطلق از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۲۷

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی می‌گوید: این سازمان در ٤ سال دولت یازدهم گام‌های خوبی در راستای انجام ماموریت‌ها برداشت و به مسیراصلی خدمت‌رسانی بازگشت.

به گزارش ایلنا، «محمدعلی همتی» عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی، گفت: معتقدیم که این سازمان در ۴ سال دولت یازدهم گام‌های خوبی در راستای انجام ماموریت‌ها برداشت و سازمان تامین اجتماعی به مسیراصلی خدمت رسانی بازگشت.

همتی افزود: در سالهای اخیر، زیرساخت‌های اساسی دراین سازمان ایجاد شد و شاهد به بار نشستن برنامه‌های متعددی هستیم و نمود برنامه‌ها آشکار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی کاستی‌های سالهای گذشته بویژه در بخش آی تی برطرف شد، اظهار داشت: در ماه‌ها و سنوات آتی، بسیاری از برنامه‌های این سازمان به نتیجه می‌رسد.

 همتی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در مراسم تحلیف و تنفیذ به موضوع نظام جامع تامین اجتماعی اشاره داشتند، گفت: زمینه مناسب برای برطرف شدن مشکلات مردم فراهم می‌کنیم.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: استقرار نظام جامع تامین اجتماعی و رفع مشکلات مردم و رفع فقر مطلق از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با همکاری سازمان تامین اجتماعی قابل انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز