خبرگزاری کار ایران

پرداخت مستمری بازنشستگان فولاد کشور به تاخیر افتاده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۹۷۴

کارگران بازنشسته صنعت فولاد کشور از تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگای خود خبر دادند.

جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور در تماس با ایلنا با اشاره به اینکه در روزهای اخیر پرداخت مستمری بازنشستگی آنها با وقفه‌ای ۱۲ روزه مواجه شده است، افزود: صندوق بازنشستگی فولاد کشور که  بیش از ۸۵ هزار بازنشسته دارد مستمری خرداد ماه آنها را  هنوز پرداخت نکرده است.

آنها با بیان اینکه هیچ تضمینی برای تکرار نشدن این وقفه در پرداخت مستمری بازنشستگان وجود ندارد؛ گفت: صندوق فولاد کشور باید از قبل کارگران بازنشسته را از این تاخیر مطلع کند.

به گفته  این کارگر بازنشسته از قرار معلوم کانون بازنشستگان فولاد  به عنوان متولی رسیدگی به مشکلات بازنشستگان در این زمینه هیچ  واکنشی از خود نشان نداده و مستمری کارگران بازنشسته‌ای که می‌بایست بصورت روال سابق قبل از دهم هر ماه پرداخت شود ، هنوز پرداخت نشده است.

کارگران بازنشسته در ادامه گفت: براساس پیگیری‌هایی که از سوی برخی کارگران بازنشسته به عمل آمده است به صورت مشخص صندوق بازنشستگی فولاد دلیل این تاخیر را کمبود اعتبارات مالی اعلام کرده است.

به گفته وی ، در این زمینه بیشترین انتقادها را بازنشستگان صنعت فولاد کشور از  مسئولان  صندوق وکانون‌عالی کارگران بازنشسته می‌کنند.

او با بیان اینکه بازنشستگان  صنعت فولاد کشور که حداقلهای مزدی را دریافت می کنند علاوه بر داشتن دغدغه  تامین مایحتاج روزانه خود برای پرداخت اقساط بانکی خود برنامه ریزی کرده اند تصریح کرد: هر روزی که اقساط بانکی آنها به تاخیر بیافتد بانکها جرایم آن را  بدون هیچ ملاحظه ای از بازنشستگان دریافت می کنند .

این کارگر بازنشسته در بخش پایانی سخنان خود از صندوق بازنشستگی فولاد کشور  در خواست کرد هر چه سریعتر مسئله تامین اعتبار  حقوق بازنشستگان را برطرف کنند تا بیش از این بازنشستگان ومستمری بگیران متضرر نشوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز