خبرگزاری کار ایران

اتحادیه پیش کسوتان جامعه کارگری:

روز قدس مظهر و نماد مبارزه با استکبار جهانی/شرکت نمودن کارگران در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۸۱

اتحادیه پیش کسوتان جامعه کارگری با صدور بیانیه ای بر شرکت کارگران کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس درآخرین جمعه ماه رمضان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه از روز قدس به عنوان مظهر و نماد مبارزه با استکبار جهانی یاد و تاکید شده است که این روز یادآور  تجاوز صهیونیستها به حقوق مسلمانان و اشغال قبله اول مسلمین جهان است.

اتحادیه پیش کسوتان جامعه کارگری افزوده است: روز قدس یادآور این نکته مهم است که حفظ اسلام و سرزمین های مسلمانان جز با وحدت جهانی ممکن نیست و تبلور این وحدت و یکپارچگی، خود را در فراخوان روز جهانی قدس نشان میدهد.

متن کامل بیانیه اتحادیه پیش کسوتان جامعه کارگری به شرح زیر است:

روز قدس مظهر و نماد مبارزه با استکبار جهانی، یادآور تجاوز صهیونیستها به حقوق مسلمانان و اشغال قبله اول مسلمین جهان است. روز قدس یادآور این نکته مهم است که حفظ اسلام و سرزمین های مسلمانان جز با وحدت جهانی ممکن نیست و تبلور این وحدت و یکپارچگی، خود را در فراخوان روز جهانی قدس نشان میدهد باشکوه برگزار کردن این روز در جهان اسلام، نشان از وحدت مسلمین جهان میدهد وحدتی که این ایام به نظر میرسد بیش از پیش به آن نیاز داریم.

در حالی که استکبار جهانی و عوامل آنها سعی در ایجاد تفرقه و چندگانگی در بین مسلمانان میکنند و جنگ فرقه ای را در دستور کار خود قرار داده اند. مسلمانان جهان باید هوشیار و بیدار باشند تا در سرداب این توطئه شوم قرار نگیرند، از این جهت روز جهانی قدس میتواند تا حد زیادی زمینه توطئه دشمنان اسلام را نقش برآب کنند.

جامعه کارگری همیشه در صحنه آماده است تا یکبار دیگر همراه با سایر اقشار کشور سربلند ایران در این راهپیمایی شرکت کند تا به همه ثابت کند که ایران همیشه سرفراز، آماده است تا در مبارزه جهانی علیه استکبار و دشمنان اسلام پیشگام و جلودار باشد.

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از کلیه آحاد مردم ایران خصوصاً کارگران همیشه بیدار و هوشیار دعوت میکند که به شکل گسترده در آخرین جمعه ماه رمضان حضور یافته تا یکبار دیگر فریاد خود را بر سر غاصبان قبله اول مسلمین و حامیان آنان، سر دهند و هشدار دهند که تا مرز دست یافتن به حقوق از دست رفته مسلمانان از پا نخواهند نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز