خبرگزاری کار ایران

رانندگان سیرجانی خواستار اجرای مصوبه مجمع عمومی خود شدند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۴۶۳

با گذشت نزدیک به چهار ماه از تصمیم مجمع عمومی انجمن صنفی کارگران حمل و نقل برون شهری شهرستان سیرجان، در مورد عزل و برکناری اعضای هیات مدیره این نهاد صنفی، هنوز این تصمیم عملیاتی نشده است.

شماری از رانندگان سرجانی در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: در اسفندماه سال گذشته در مجمع عمومی که برای برکناری اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگران حمل و نقل کالای برون‌شهری سیرجان برپا شده بود، شرکت کردیم و به اتفاق آراء رای به توقف فعالیت‌های هیات مدیره کنونی دادیم اما با گذشت چهار ماه هنوز نتیجه این انتخابات عملیاتی نشده است.

برپایه این اظهارات در مجمع صنفی مورد نظر 238 راننده از مجموع 5 هزار عضو این نهاد صنفی حضور داشتند.

آنها می‌گویند در این فصله زمانی هنوز هیت مدیره سابق به فعالیت سابق خود مشغولند و در عمل خواسته شرکت‌کنندگان در مجمع یاد شده نقض شده است.

ظاهرا علت این تاخیر چهار ماهه به ثبت شکایاتی بازمی‌گردد که در ارتباط با برگزاری مجمع مورد نظر، از سوی شمار دیگری از اعضا این تشکل در اداره کار سیرجان ثبت شده است.

منابع ایلنا می‌گویند: با وجود آنکه در بررسی‌های اداره کار شکایت‌های مطروحه وارد دانسته نشده است اما در عمل هنوز تکلیف مجمع صنفی اسفندماه نامشخص است.

از قرار معلوم نارضایتی که این گروه از رانندگان سیرجانی از عملکرد هیات مدیره کنونی تشکل متبوع‌شان دارند، آنقدر بالا هست که اکنون اینطور بر ابلاغ نتیجه مجمع انتخاباتی اسفند ماه گذشته خود تاکید دارند.

در این باره از این کارگران سیرجانی نقل می‌شود : از چند سال پیش تاکنون، عملکرد اعضای هیات مدیره انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای برون شهری سیرجان موجب شده است تا شماری از هم صنفان آنها در اعتراض به شرایط موجود تجمعات اعتراضی برپا کنند اما هر بار با وعده رسیدگی مسئولان مربوطه خاتمه یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز