خبرگزاری کار ایران

در بیانیه انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد مطرح شد؛

تسلیت به همه ملت علی‌الخصوص خانواده شهدای معلم و کارگر / برای مبارزه با تروریسم در یک سنگر بمانیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۰۴

انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد با صدور بیانیه ای حوادث دلخراش هفته گذشته را محکوم کرده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از بروز حوادث خونبار تروریستی هفته گذشته، انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن این حملات، به بازماندگان حادثه تسلیت گفته است.

در این بیانیه آمده است:

متاسفانه هفدهم خرداد شاهد حملات وحشیانه تروریستی در تهران بودیم که در دو حمله کور و وحشیانه ۱۷ نفر از هموطنانمان کشته و بیش از ۴۰ نفر مجروع شدند . بدون تردید حمله و کشتن انسانهای بیگناه که برای رفع مشکلاتشان به نمایندگان مجلس مراجعه کرده بودند و همچنین حمله به آزادی و امنیت مردم با هر رنگ و نژاد و دینی در هر کجای ایران برابر است با حمله به تمام مردم ایران.

در خاورمیانه کردها زخم های زیادی از داعش دیده اند و اولین قربانیان تهاجم و بی رحمی این گروه تروریستی بودند در عراق و سوریه و شنگال و کوبانی شاهد وحشیانه ترین جنایت داعش بر مردم بیگناه کرد بوده ایم و این درحالی است که کردها با مبارزه خود توانسته اند بر این دشمن جهانی غلبه کنند.

انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی مریوان و سرواباد با محکوم کردن حملات تروریستی علیه مردم بیگناه که در بین آنها کارگر و معلم بوده را به شدت محکوم و ضمن تسلیت به بستگان و خانوادهای قربانیان با این عزیزان علی الخصوص خانواده شهدای معلم و کارگر،  ابراز همدردی و همبستگی خود را اعلام می داریم.

بار دیگر ضمن محکوم نمودن حوادث تروریستی ، همراهی و همدلی خود را به عنوان یک تشکل کارگری از استان کردستان با هم میهمانان عزیزمان اعلام نموده و از همه هم وطنانمان می خواهیم که با اتحاد و همبستگی برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در یک سنگر بمانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز