خبرگزاری کار ایران

اتحادیه بازنشستگان و جامعه کارگری بخش احمدآبادمستوفی:

اقدام تروریستی روز گذشته موجبات هوشیاری و اتحاد را فراهم آورده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۷۳

اتحادیه بازنشستگان و جامعه کارگری بخش احمدآبادمستوفی با ارسال پیامی شهادت ۱۲ نفر از هم وطنان در حادثه تروریستی روز گذشته را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا؛ اتحادیه بازنشستگان و جامعه کارگری بخش احمدآبادمستوفی با ارسال پیامی شهادت ۱۲ نفر از هموطنان در حادثه تروریستی روز گذشته را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت اتحادیه بازنشستگان و جامعه کارگری بخش احمدآبادمستوفی به شرح  زیر است:

با کمال تاسف و تاثر با خبر شدیم طی یک اقدام تروریستی ۱۲ تن از مردم سلحشور کشورمان ایران در حمله تروریستی امروز (۱۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۶) به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند، بدون تردید این اقدامات نفرت‌انگیز ایادی استکبار، بیش از هر زمانی موجبات هوشیاری و اتحاد ملت ایران اسلامی را فراهم آورده و عزم و اراده آنان را در راه حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع از ایران عزیز راسخ‌تر خواهد کرد.

اینجانب شهادت هموطنانم را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم و معزز شهدا و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم احمدآباد مستوفی را تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و غفران الهی برای شهدای این واقعه و صبر و شکیبایی برای خانواده و بازماندگان شهیدان عزیز هموطنمان از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

عبدالرضا قالبی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز