خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره کانون سراسری مسئولین ایمنی و بهداشت کار کشور:

جستجو در معدن زمستان یورت ادامه دارد/احتمال وجود دو معدنچی دیگر در زیر آوار

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۵۱۲

به گفته عضو هیات مدیره کانون سراسری مسئولین ایمنی و بهداشت کار کشور از آنجایی که احتمال داده می‌شود که هنوز تعداد دیگری از معدنچیان در تونل شماره ۱ معدن زمستان یورت باقیمانده باشند، عملیات آوار برداری از محل حادثه همچنان در حال انجام است.

«قاسم خاک‌باز» عضو هیات مدیره کانون سراسری مسئولین ایمنی و بهداشت کار کشور که هم اکنون در محل حادثه زمستان یورت حضور دارد به ایلنا، گفت: با وجود خروج اجساد معدنچیانی که تاکنون تفحص شده بودند، کار آواربرداری از تونل شماره ۱ معدن زمستان یورت در حال انجام است چرا که احتمال داده می‌شود هنوز بین ۱ تا ۲ کارگر دیگر در زیر آوار باقیمانده باشند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه پیکر ۴۲ کارگر از زیر آوار خارج شده است، تصریح کرد: تونل شماره ۱ معدن زمستان یورت بیش از ۱۷۰۰ کیلومتر است از این رو کار آواربرداری از آن دشوار شده است اما هم اکنون کارگران معدن زمستان یورت و کارگرانی که از کرمان و یزد آماده‌اند در حال کمک به امدادگران هستند.

عضو هیات مدیره کانون سراسری مسئولین ایمنی و بهداشت کار کشور در ادامه با تاکید بر اینکه وجود یک نظام واحد و کامل در بحث ایمنی از بسیاری از حوادث کار پیشگیری می‌کند، افزود: قطع یقین تا اتمام کارشناسی حادثه نمی توان در خصوص علت وقوع آن اظهار نظر قطعی کرد اما بدون شک اگر در معدن زمستان یورت شرایط اصول ایمنی مهیا بود این حادثه اتفاق نمی‌افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز